Lucrăm la îmbunătățirea site-ului! Este posibil ca unele module să nu funcționeze corect!
5 mesaje

Autor subiect

  • Mesaje: 25
  • Reacții: 94
  • Mesaje utile: 0
  • Status: nimic interesant
  • Server: -
  • Regat: Chunjo
  • Discord: [Vezi ID]
  • Contact:

    Medalii

    *Descriere: Stiu cat de frustant e să citesti exp-ul fără să vezi așa zisele puncte sau să citești valoarea atacului 1000 fară 1.000

    *Poze / Video:

    https://prnt.sc/dY3I6JMeFZRF

    [Py] Imbunatatire vizual fereastră caracter. - Mesaj 1 - Imagine 1
    [/b]

    Conținut: Ascuns
    ⚠️ NU trebuie să răspunzi la subiect! Doar lasă un "Like" la acest post și conținutul se va afișa automat.

    Cum descarc de pe TeraBox?

    • Este asemănător cu Mega.nz
    • Instalați-vă clientul lor de Download de aici
    • Faceți-vă un cont (vă puteți loga cu Facebook / Google / etc)
    • Dacă nu vreți să descărcați clientul de Download, folosiți acest site
    • Gata! Acum puteți descărca resursele

    De ce folosim TeraBox?

    • Este gratuit
    • Primești 1TB de spațiu gratuit la orice cont creat!
    • Este ușor de folosit și varianta premium este foarte ieftină
    • Fișierele nu sunt șterse niciodată
    TeraBox logo

    🔥 Hai pe Discord! - Chat activ și support direct

    Te așteptăm și pe serverul de Discord - aici ne-am strâns toată comunitatea de Metin2 din România.

    Alătură-te acum!
    1300+ de membri activi!
    Robot Discord
    Roboțelu'
    Anunț
  • Mesaje: 22
  • Reacții: 292
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Țeapa perfecta
  • Regat: Shinsoo
  • Discord: [Vezi ID]
  • Contact:

    Medalii

    Functional :D
    Re: [Py] Imbunatatire vizual fereastră caracter. - Mesaj 2 - Imagine 1

    Am sa adaug tab-urile pentru voi :
    Code:
    	def __GetTotalAtkText(self):
    		minAtk = player.GetStatus(player.ATT_MIN)
    		maxAtk = player.GetStatus(player.ATT_MAX)
    		atkBonus = player.GetStatus(player.ATT_BONUS)
    		attackerBonus = player.GetStatus(player.ATTACKER_BONUS)
    		min = int(minAtk + atkBonus)
    		max = int(maxAtk + atkBonus)
    		attack = int(attackerBonus)
    		groupbonusattack = self.GetChild("ATT_Slot")
    
    		if minAtk == maxAtk:
    			if attack == 0:
    				return "%s" % (localeInfo.NumberToDecimalString((min)))
    			else:
    				return "%s |cff00ff00|h+ (%s)" % (localeInfo.NumberToDecimalString(min), localeInfo.NumberToDecimalString(attack))
    		else:
    			if attack == 0:
    				return "%s - %s" % (localeInfo.NumberToDecimalString(min), localeInfo.NumberToDecimalString(max))
    			else:
    				return "%s - %s |cff00ff00|h+ (%s)" % (localeInfo.NumberToDecimalString(min), localeInfo.NumberToDecimalString(max), localeInfo.NumberToDecimalString(attack))
    
    	def __GetTotalMagAtkText(self):
    		minMagAtk = player.GetStatus(player.MAG_ATT) + player.GetStatus(player.MIN_MAGIC_WEP)
    		maxMagAtk = player.GetStatus(player.MAG_ATT) + player.GetStatus(player.MAX_MAGIC_WEP)
    
    		if minMagAtk == maxMagAtk:
    			return "%s" % (localeInfo.NumberToDecimalString(minMagAtk))
    		else:
    			return "%s - %s" % (localeInfo.NumberToDecimalString(minMagAtk), localeInfo.NumberToDecimalString(maxMagAtk))
    
    	def __GetTotalDefText(self):
    		defValue = player.GetStatus(player.DEF_GRADE)
    		if constInfo.ADD_DEF_BONUS_ENABLE:
    			defValue += player.GetStatus(player.DEF_BONUS)
    		return "%s" % (localeInfo.NumberToDecimalString(defValue))
    Code:
    			self.GetChild("Level_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.LEVEL)))
    			self.GetChild("Exp_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(unsigned32(player.GetEXP())))
    			self.GetChild("RestExp_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(unsigned32(player.GetStatus(player.NEXT_EXP))))
    			self.GetChild("HP_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.HP)) + ' / ' + localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.MAX_HP)))
    			self.GetChild("SP_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.SP)) + ' / ' + localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.MAX_SP)))
    
    			self.GetChild("STR_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.ST)))
    			self.GetChild("DEX_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.DX)))
    			self.GetChild("HTH_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.HT)))
    			self.GetChild("INT_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.IQ)))
    
    			self.GetChild("ATT_Value").SetText(self.__GetTotalAtkText())
    			self.GetChild("DEF_Value").SetText(self.__GetTotalDefText())
    			self.GetChild("MATT_Value").SetText(self.__GetTotalMagAtkText())
    
    			self.GetChild("MDEF_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.MAG_DEF)))
    			self.GetChild("ASPD_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.ATT_SPEED)))
    			self.GetChild("MSPD_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.MOVING_SPEED)))
    			self.GetChild("CSPD_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.CASTING_SPEED)))
    			self.GetChild("ER_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.EVADE_RATE)))
    
    Code:
    	def NumberToDecimalString(n):
    		return str('.'.join([i-3 < 0 and str(n)[:i] or str(n)[i-3:i] for i in xrange(len(str(n)) % 3, len(str(n)) + 1, 3) if i]))
    
    Avatar utilizator
    Administrator
  • Administrator
  • Mesaje: 2,607
  • Reacții: 29032
  • Mesaje utile: 17
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Server: Saga2 - Soon
  • Regat: Jinno
  • Discord: [Vezi ID]
  • Contact:
    Daanu scrie: 15 Dec 2024, 00:46 Functional :D
    Re: [Py] Imbunatatire vizual fereastră caracter. - Mesaj 3 - Imagine 1

    Am sa adaug tab-urile pentru voi :
    Code:
    	def __GetTotalAtkText(self):
    		minAtk = player.GetStatus(player.ATT_MIN)
    		maxAtk = player.GetStatus(player.ATT_MAX)
    		atkBonus = player.GetStatus(player.ATT_BONUS)
    		attackerBonus = player.GetStatus(player.ATTACKER_BONUS)
    		min = int(minAtk + atkBonus)
    		max = int(maxAtk + atkBonus)
    		attack = int(attackerBonus)
    		groupbonusattack = self.GetChild("ATT_Slot")
    
    		if minAtk == maxAtk:
    			if attack == 0:
    				return "%s" % (localeInfo.NumberToDecimalString((min)))
    			else:
    				return "%s |cff00ff00|h+ (%s)" % (localeInfo.NumberToDecimalString(min), localeInfo.NumberToDecimalString(attack))
    		else:
    			if attack == 0:
    				return "%s - %s" % (localeInfo.NumberToDecimalString(min), localeInfo.NumberToDecimalString(max))
    			else:
    				return "%s - %s |cff00ff00|h+ (%s)" % (localeInfo.NumberToDecimalString(min), localeInfo.NumberToDecimalString(max), localeInfo.NumberToDecimalString(attack))
    
    	def __GetTotalMagAtkText(self):
    		minMagAtk = player.GetStatus(player.MAG_ATT) + player.GetStatus(player.MIN_MAGIC_WEP)
    		maxMagAtk = player.GetStatus(player.MAG_ATT) + player.GetStatus(player.MAX_MAGIC_WEP)
    
    		if minMagAtk == maxMagAtk:
    			return "%s" % (localeInfo.NumberToDecimalString(minMagAtk))
    		else:
    			return "%s - %s" % (localeInfo.NumberToDecimalString(minMagAtk), localeInfo.NumberToDecimalString(maxMagAtk))
    
    	def __GetTotalDefText(self):
    		defValue = player.GetStatus(player.DEF_GRADE)
    		if constInfo.ADD_DEF_BONUS_ENABLE:
    			defValue += player.GetStatus(player.DEF_BONUS)
    		return "%s" % (localeInfo.NumberToDecimalString(defValue))
    Code:
    			self.GetChild("Level_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.LEVEL)))
    			self.GetChild("Exp_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(unsigned32(player.GetEXP())))
    			self.GetChild("RestExp_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(unsigned32(player.GetStatus(player.NEXT_EXP))))
    			self.GetChild("HP_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.HP)) + ' / ' + localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.MAX_HP)))
    			self.GetChild("SP_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.SP)) + ' / ' + localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.MAX_SP)))
    
    			self.GetChild("STR_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.ST)))
    			self.GetChild("DEX_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.DX)))
    			self.GetChild("HTH_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.HT)))
    			self.GetChild("INT_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.IQ)))
    
    			self.GetChild("ATT_Value").SetText(self.__GetTotalAtkText())
    			self.GetChild("DEF_Value").SetText(self.__GetTotalDefText())
    			self.GetChild("MATT_Value").SetText(self.__GetTotalMagAtkText())
    
    			self.GetChild("MDEF_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.MAG_DEF)))
    			self.GetChild("ASPD_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.ATT_SPEED)))
    			self.GetChild("MSPD_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.MOVING_SPEED)))
    			self.GetChild("CSPD_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.CASTING_SPEED)))
    			self.GetChild("ER_Value").SetText(localeInfo.NumberToDecimalString(player.GetStatus(player.EVADE_RATE)))
    
    Code:
    	def NumberToDecimalString(n):
    		return str('.'.join([i-3 < 0 and str(n)[:i] or str(n)[i-3:i] for i in xrange(len(str(n)) % 3, len(str(n)) + 1, 3) if i]))
    
    Multumim frumos! O sa editez topic-ul original:)
    Te asteptam si pe serverul de Discord :p - aici ne-am strans toata comunitatea de Metin2 din Romania.
    Link: https://discord.gg/Kr9nUpWa4X

    Suntem aproape 1000 membri! - Avem chat activ zilnic, support, cereri, resurse.



    See full signature
  • Mesaje: 19
  • Reacții: 3
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Server: Metin2
  • Regat: Shinsoo
  • Discord: [Vezi ID]
  • Contact:

    Medalii

    Functional, mersi!
    Avatar utilizator
    DnD
  • Mesaje: 15
  • Reacții: 61
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Regat: Jinno
  • Discord: [Vezi ID]
  • Contact:

    Medalii

    Bravo ! foarte tare !

    🔥 Hai pe Discord! - Chat activ și support direct

    Te așteptăm și pe serverul de Discord - aici ne-am strâns toată comunitatea de Metin2 din România.

    Alătură-te acum!
    1300+ de membri activi!
    Robot Discord
    Roboțelu'
    Anunț
    Scrie răspuns

    Creează-ți un cont sau autentifică-te pentru a participa la discuție

    Trebuie să fii membru pentru a răspunde

    Creează-ți un cont

    Înregistrează-te și alătură-te comunității noastre

    Membrii pot crea subiecte noi și pot descărca resurse Metin2 Gratuit!


    Te poți înregistra rapid utilizând contul tău de Discord sau Github

    Înregistrare

    Autentifică-te

    • Subiecte similare

      • de [HF]White » » în FIX-uri
        5
        Răspunsuri
        770
        Vizualizări
        de [HF]White
      • de [HF]White » » în FIX-uri
        0
        Răspunsuri
        386
        Vizualizări
        de [HF]White
      • de [HF]White » » în FIX-uri
        0
        Răspunsuri
        1415
        Vizualizări
        de [HF]White
      • de [HF]White » » în FIX-uri
        0
        Răspunsuri
        1178
        Vizualizări
        de [HF]White
      • de [HF]White » » în Îmbunătățiri
        0
        Răspunsuri
        503
        Vizualizări
        de [HF]White

    Înapoi la “Îmbunătățiri”

    Informații

    Utilizatori ce navighează pe acest forum: rad5uuu și 11 vizitatori