Ideea este să pariezi banii tăi (yang/aur) pe o sumă mai mare de aur, iar cu cât pariezi mai mult, cu atât câștigul este mai mare, similar modului în care funcționează un aparat de slot dintr-un cazinou, dar fără a fi prea complex.
Regulile sunt simple:
Există trei (3) jackpoturi posibile, fiecare având o anumită sumă de plată.
Dacă obții același simbol de trei (3) ori, câștigi jackpotul respectiv.
Dacă obții orice altă combinație care conține simbolurile jackpot, vei primi înapoi jumătate din suma pariată, cu un multiplicator de pariu redus.
Mecanismul rolelor jackpot:
A, A, A = Jackpot 1
B, B, B = Jackpot 2
C, C, C = Jackpot 3
Alte combinații câștigătoare:
A, A, B
A, A, C
B, B, A
B, B, C
C, C, A
C, C, B
A, B, C
C, A, B
B, A, C
C, B, A
A, C, B
Dacă câștigi un jackpot și ai aproape aurul la maxim, vei primi un item în inventar (dacă ai loc pentru el), altfel îl vei primi în depozit. Itemul va conține valoarea jackpotului.
Regulile sunt simple:
Există trei (3) jackpoturi posibile, fiecare având o anumită sumă de plată.
Dacă obții același simbol de trei (3) ori, câștigi jackpotul respectiv.
Dacă obții orice altă combinație care conține simbolurile jackpot, vei primi înapoi jumătate din suma pariată, cu un multiplicator de pariu redus.
Mecanismul rolelor jackpot:
A, A, A = Jackpot 1
B, B, B = Jackpot 2
C, C, C = Jackpot 3
Alte combinații câștigătoare:
A, A, B
A, A, C
B, B, A
B, B, C
C, C, A
C, C, B
A, B, C
C, A, B
B, A, C
C, B, A
A, C, B
Dacă câștigi un jackpot și ai aproape aurul la maxim, vei primi un item în inventar (dacă ai loc pentru el), altfel îl vei primi în depozit. Itemul va conține valoarea jackpotului.
Cum Configurezi?
@ game/constants.cpp you can edit all the betting values you want.
@ game/contants.cpp you can edit as well the jackpot values.
@ root/uiSlotMachineSystem.py you can edit the reel icons and bet values.
In-game, you can also use the commands,
/e slot_machine_reels < x > where < x > is the number of reels you want to randomize.
The more reel icons you have, the harder it is to win a jackpot!
/e slot_machine_multiplier < x > where < x > is the value of the multiplied you want.
The higher this value, the higher the payout is.
@ game/contants.cpp you can edit as well the jackpot values.
@ root/uiSlotMachineSystem.py you can edit the reel icons and bet values.
In-game, you can also use the commands,
/e slot_machine_reels < x > where < x > is the number of reels you want to randomize.
The more reel icons you have, the harder it is to win a jackpot!
/e slot_machine_multiplier < x > where < x > is the value of the multiplied you want.
The higher this value, the higher the payout is.
Alte informatii:
Dacă folosești o versiune mai veche de C++, trebuie să înlocuiești următoarele tipuri de date astfel:
uint64_t → unsigned long long
uint32_t → UINT
int32_t → INT
uint16_t → WORD
uint8_t → BYTE
Aceste schimbări sunt necesare deoarece versiunile mai vechi de C++ nu includ tipurile stdint.h sau cstdint, iar în schimb se folosesc definiții specifice fiecărui sistem.
uint64_t → unsigned long long
uint32_t → UINT
int32_t → INT
uint16_t → WORD
uint8_t → BYTE
Aceste schimbări sunt necesare deoarece versiunile mai vechi de C++ nu includ tipurile stdint.h sau cstdint, iar în schimb se folosesc definiții specifice fiecărui sistem.
*Poze / Video (obligatoriu):
![[C++/Py]Pacanele - Mesaj 1 - Imagine 1 [C++/Py]Pacanele - Mesaj 1 - Imagine 1](https://i.imgur.com/6P0y0nk.png)
*Link download:
Conținut: Ascuns
⚠️ NU trebuie să răspunzi la subiect! Doar lasă un "Like" la acest post și conținutul se va afișa automat.