Cu aceste modificari vei elimina variatiile de DMG de la skillul ambuscada pe ninja.
Pe ambuscada sunt 2 variatii: atunci cand dai ambuscada din fata si din spatele caracterului.
Mai este o variatie, daca ai Camuflaj activ. Daca vrei sa scoti bonusul de camuflaj/sau sa maresti bonusul de damage, vezi in codul de mai jos linia:
Code:
if (bUnderEunhyung)
adjust += 0.5f;
Deschidem char_skill.cpp si cautam:
Code:
if (m_pkSk->dwVnum == SKILL_AMSEOP)
{
float fDelta = GetDegreeDelta(m_pkChr->GetRotation(), pkChrVictim->GetRotation());
float adjust;
if (fDelta < 35.0f)
{
adjust = 1.5f;
if (bUnderEunhyung)
adjust += 0.5f;
if (m_pkChr->GetWear(WEAR_WEAPON) && m_pkChr->GetWear(WEAR_WEAPON)->GetSubType() == WEAPON_DAGGER)
{
adjust += 0.5f;
}
}
else
{
adjust = 1.0f;
if (bUnderEunhyung)
adjust += 0.5f;
if (m_pkChr->GetWear(WEAR_WEAPON) && m_pkChr->GetWear(WEAR_WEAPON)->GetSubType() == WEAPON_DAGGER)
adjust += 0.5f;
}
iAmount = (int) (iAmount * adjust);
}