Cu modificarile de mai jos, vei activa specularul pe npc si pe monstri din joc.
Daca vrei npc-urile cu alpha channel deja facut ii poti descarca de aici:Atentie! Trebuie sa faci alpha channel pt fiecare mob / npc in parte pe care pui specular, daca nu o faci tot mob-ul va straluci.
npc-uri/npc-din-map1-alpha-channel-facu ... t1202.html
Pentru mobi, gasesti aici:
mobi-bossi/mobi-alpha-channel-facut-specular-t1203.html
*Poze / Video:
![[C++] Activeaza specular pe mobi/npc - Mesaj 1 - Imagine 1 [C++] Activeaza specular pe mobi/npc - Mesaj 1 - Imagine 1](https://i.imgur.com/phwMv88.gif)
![[C++] Activeaza specular pe mobi/npc - Mesaj 1 - Imagine 2 [C++] Activeaza specular pe mobi/npc - Mesaj 1 - Imagine 2](https://i.imgur.com/EbWo8s6.gif)
![[C++] Activeaza specular pe mobi/npc - Mesaj 1 - Imagine 3 [C++] Activeaza specular pe mobi/npc - Mesaj 1 - Imagine 3](https://i.imgur.com/z8aF6Fj.gif)
Cauta:
Code:
bool CInstanceBase::Create(const SCreateData& c_rkCreateData)
{
[...]
return true;
}
Aici adaugi mobii sau npc-urile care vrei sa aiba specular:
Code:
static SAttachSpecularData structInfo[SPECULAR_MAX_NUM] =
Code:
const int SPECULAR_MAX_NUM = 5;
un mic update, ca sa citeasca automat "SPECULAR_MAX_NUM" fara sa mai adaugi tu manual entitatile