Animatiile de Metin2 se fac cu ajutorul ani_image. (Exemplu: imagine de login animata)
Dar, este o problema cu acest lucru - ani_image nu poate fi redimensionata!
Adica, degeaba ii atribui x_scale si y_scale, pentru ca nu se vor aplica!
Imbunatatirea de mai jos adauga acest "feature:, deci vei putea da scale la imaginile animate!
Astfel, poti face imaginea animata de login sa se redimensioneze in functie de dimensiunea clientului (600x800, 1280x720, 1920x1080..etc)
Exemplu de folosire:
Code:
{
"name" : "ANICRiQ_LOADING",
"type" : "ani_image", "x" : 0, "y" : 0,
"x_scale" : float(SCREEN_WIDTH) / 1920.0, # REZOLUTIE WIDTH (x_scale)
"y_scale" : float(SCREEN_HEIGHT) / 1080.0, # REZOLUTIE HEIGHT (y_scale)
"images" : (ROOT + "1.png", # Images -> call
ROOT + "2.png",
ROOT + "3.png",
),
},
![[C++] Dimensiune imagine ANI_IMAGE - Mesaj 1 - Imagine 1 [C++] Dimensiune imagine ANI_IMAGE - Mesaj 1 - Imagine 1](https://i.imgur.com/wbvctW6.gif)