Daca ai avut / ai orice imagine in clientul tau de Metin2 cu ANI_IMAGE stii ca la o animatie mai lunga / rezolutie mai mare, ai lag sau se blocheaza clientul pentru cateva secunde pana se incarca toata animatia.
Acest lucru ne limiteaza, pentru ca nu putem folosi o lista mai lunga de imagini, deoarece ar avea un impact negativ asupra experientei utilizatorului.
Problema principala este ca clientul incarca toate imaginile intr-un loop atunci cand le initializam si sunt incarcate atunci cand apelam functia AppendImage.
Putem intarzia si separa incarcarea imaginilor in loop-ul de refresh in frame-uri diferite, astfel incat clientul sa nu se mai blocheze, deoarece va fi incarcata doar o imagine pe frame, in loc sa fie incarcate toate deodata.
*Link download / Code:
Deschidem EterPythonLib/PythonWindow.h si cautam (in class CAniImageBox):
Code:
std::vector<CGraphicExpandedImageInstance*> m_ImageVector;
Acum deschidem EterPythonLib/PythonWindow.cpp si cautam:
Code:
CAniImageBox::AppendImage
Acum mergem la functia CAniImageBox::OnUpdate si adaugam la inceput:
Acum cautam functia CAniImageBox::SetRenderingRect si inlocuim cu:
Mergem la functia CAniImageBox::SetRenderingMode si inlocuim cu:
Mergem in functia CAniImageBox::SetDiffuseColor si inlocuim cu:
Nu in ultimul rand, mergem la functia CAniImageBox::OnChangePosition si inlocuim cu: