Previne hranirea calului atunci cand acesta este Plin.
Dupa ce faci FIX-ul de mai jos, calul va putea fi hranit doar daca acesta trebuie sa fie hranit.
*Link download / Code:
Deschidem "horse_rider.cpp" si cautam:
Code:
void CHorseRider::FeedHorse()Deschidem "char_item.cpp" si cautam:
Code:
else if (item->GetVnum() == ITEM_HORSE_FOOD_1)
{
if (IsDead())
{
from->ChatPacket (CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT ("죽은 말에게 사료를 먹일 수 없습니다."));
return false;
}
return true;
}Cautam:
Code:
else if (item->GetVnum() == ITEM_HORSE_FOOD_2)
{
if (IsDead())
{
from->ChatPacket (CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT ("죽은 말에게 사료를 먹일 수 없습니다."));
return false;
}
return true;
}Acum cautam:
Code:
else if (item->GetVnum() == ITEM_HORSE_FOOD_3)
{
if (IsDead())
{
from->ChatPacket (CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT ("죽은 말에게 사료를 먹일 수 없습니다."));
return false;
}
return true;
}Deschidem "cmd_general.cpp" si cautam:
Code:
ACMD (do_user_horse_feed)Modificam / inlocuim:
Deschidem "questlua_horse.cpp" si cautam:
Code:
int horse_feed (lua_State* L)Acum deschidem questul "horse_menu.quest" si cautam:
Code:
local food = horse.get_grade() + 50054 - 1
if pc.countitem(food) > 0 then
pc.removeitem(food, 1)
horse.feed()Adaugam in "locale_string.txt":


la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

