Mai jos veti afla cum sa adaugati bonusuri in questuri.
Puteti folosi bonusuri (buff-uri) pe post de recompense la misiuni! (Cum este de exemplu la Biolog)
Bun - Cum adaugam bonusuri in questuri?
Vom folosi urmatorul cod:
Code:
affect.add_collect(bonus,valoare,timp)Explicatii:
affect.add_collect -> acesta este codul care adauga bonusul caracterului (nu modificam nimic)
bonus -> este bonusul in sine, gasiti mai jos lista completa cu bonusuri.
valoare -> valoarea bonusului (Exemplu: +10 / -10 / +5000)
timp -> durata pentru care bonusul va ramane pe caracter activ. (Exemplu: 60 * 60 * 24 = 24 ore)
Lista bonusuri:
Code:
apply.CON = VITALITATE
apply.STR = TARIE
apply.INT= INTELIGENTA
apply.DEX= DEXTERITATE
apply.ATT_SPEED = Viteza de atac
apply.MOV_SPEED = Viteza de miscare
apply.HP_REGEN = Regenerare HP
apply.SP_REGEN = Regenerare MP
apply.POISON_PCT = Sansa de otravire
apply.SLOW_PCT = Sansa de a incetini inamicul
apply.STUN_PCT = Sansa anti-stun
apply.CRITICAL_PCT = Sansa unei lovituri critice
apply.PENETRATE_PCT = Sansa unei lovituri patrunzatoare
apply.ATTBONUS_HUMAN = Impotriva semi-oamenilor
apply.ATTBONUS_ANIMAL = Impotriva animalelor
apply.ATTBONUS_ORC = Impotriva orcilor
apply.ATTBONUS_MILGYO = Impotriva esotericilor
apply.ATTBONUS_DEVIL = Impotriva diavolilor
apply.IMMUNE_STUN = Imun la necunostinta
apply.IMMUNE_SLOW = Imun la incetinire
apply.RESIST_SWORD = Rezistenta sabie
apply.RESIST_TWOHAND = Rezistenta 2 maini
apply.RESIST_BELL = Rezistenta evantai
apply.RESIST_FAN = Rezistenta clopot
apply.RESIST_DAGGER = Rezistenta pumnal
apply.RESIST_BOW = Rezistenta sageti(arc)
apply.RESIST_MAGIC = Rezistenta magie
apply.REFLECT_MELLE = Sansa de a reflecta
apply.BLOCK = Sansa de blocare
apply.ATT_GRADE_BONUS = Atac [DMG]
apply.DEF_GRADE_BONUS = Aparare[DEF]
apply.MAX_HP = HP
apply.MAX_SP = MP
apply.ATT_BONUS_TO_MONSTER = Bonus impotriva monstrilor
apply.ATT_BONUS_TO_WARRIOR = Bonus impotriva Warrior
apply.ATT_BONUS_TO_ASSASSIN = Bonus impotriva Ninja
apply.ATT_BONUS_TO_SURA = Bonus impotriva Sura
apply.ATT_BONUS_TO_SHAMAN = Bonus impotriva Saman
apply.RESIST_ASSASSIN = Rezistenta impotriva Ninja
apply.RESIST_SURA = Rezistenta impotriva Sura
apply.RESIST_SHAMAN = Rezistenta impotriva Saman
apply.RESIST_WARRIOR = Rezistenta impotriva WarriorCode:
affect.add_collect(apply.MAX_HP, 2500,60*60*24)




