5 mesaje
  • Mesaje: 101
  • Reacții: 1436
  • Mesaje utile: 0
  • Status: https://discord.gg/wDKzjDvVkj
  • Server: Althaia
  • Regat: Chunjo
  • [ID Discord]
  • Contact:

    Medalii

    *Descriere:
    Cu aceasta modificare, toate caracterel cu GM aplicat vor putea vedea numarul npc-urilor, fiind mult mai usor de identificat un npc / monstru / etc direct din joc.
    *Poze / Video:
    *Link download / Code:


    Conținut: Ascuns
    Reacționează ❤️ la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

    Cum descarc de pe TeraBox?

    Afișează detalii Ascunde detalii
    • Este asemănător cu Mega.nz
    • Instalați-vă clientul lor de Download de aici
    • Faceți-vă un cont (vă puteți loga cu Facebook / Google / etc)
    • Dacă nu vreți să descărcați clientul de Download, folosiți acest site
    • Gata! Acum puteți descărca resursele

    De ce folosim TeraBox?

    • Este gratuit
    • Primești 1TB de spațiu gratuit la orice cont creat!
    • Este ușor de folosit și varianta premium este foarte ieftină
    • Fișierele nu sunt șterse niciodată
    TeraBox logo

    📢 Resurse Metin2 Premium!

    Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.

    Vezi resursele Cumpără premium
    Premium
    Premium
    Anunț
  • Mesaje: 103
  • Reacții: 261
  • Mesaje utile: 2
  • Status: // Coding: 1% writing, 99% fixing typos.
  • Regat: Jinno
  • [ID Discord]
  • Contact:

    Medalii

    foarte util, multumim
    See full signature
  • Mesaje: 9
  • Reacții: 5
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Regat: Chunjo
  • Medalii

    Mesaj de sub7 »

    dupa prima vedere lipseste declararea din .h
    mai trebuie adaugat displayName in 2 locuri
  • Mesaje: 13
  • Reacții: 1
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Regat: Jinno
  • Medalii

    Trebuie modificat trebuie așa și așa.
    Uitați aici care dorește și a avut erori sau nu a reușit.
    Modificați așa RegisterCharacterTextTail:
    Code:
    void CPythonTextTail::RegisterCharacterTextTail(DWORD dwGuildID, DWORD dwVirtualID, const D3DXCOLOR& c_rColor, float fAddHeight, const char* customDisplayName)
    Mai jos modificați toată partea așa:
    Code:
        CInstanceBase* pMainInstance = CPythonCharacterManager::Instance().GetMainInstancePtr();
    
    	const char* originalName = pCharacterInstance->GetNameString();
    	const char* nameToDisplay = customDisplayName ? customDisplayName : originalName;
    
    	char formattedName[CHARACTER_NAME_MAX_LEN + 1 + 6]; // mobname + extra pentru ID
    	uint32_t raceNum = pCharacterInstance->GetRace();
    
    	if (pMainInstance &&
    		pMainInstance->IsGameMaster() &&
    		pMainInstance != pCharacterInstance &&
    		!pCharacterInstance->IsPC())
    	{
    		snprintf(formattedName, sizeof(formattedName), "%s - (%u)", originalName, raceNum);
    		nameToDisplay = formattedName;
    	}
    
    	TTextTail* pTextTail = RegisterTextTail(
    		dwVirtualID,
    		nameToDisplay,
    		pCharacterInstance->GetGraphicThingInstancePtr(),
    		pCharacterInstance->GetGraphicThingInstanceRef().GetHeight() + fAddHeight,
    		c_rColor);
    
    	if (!pTextTail)
    		return;
    Tot .cpp mai jos modificați:
    Code:
    CPythonTextTail::TTextTail * CPythonTextTail::RegisterTextTail(DWORD dwVirtualID, const char * c_szText, CGraphicObjectInstance * pOwner, float fHeight, const D3DXCOLOR & c_rColor, const char* displayName)
    Și în final PythonTextTail.h:
    Code:
    void RegisterCharacterTextTail(DWORD dwGuildID, DWORD dwVirtualID, const D3DXCOLOR & c_rColor, float fAddHeight=10.0f, const char* displayName= nullptr);
    modificați să fie la fel.

    Apoi cealaltă funcție:
    Code:
    	protected:
    		TTextTail * RegisterTextTail(DWORD dwVirtualID, const char * c_szText, CGraphicObjectInstance * pOwner, float fHeight, const D3DXCOLOR & c_rColor, const char* displayName= nullptr);
    Cam atât și o să vă apară fără erori și bătăi de cap.
  • Mesaje: 37
  • Reacții: 162
  • Mesaje utile: 1
  • Medalii

    Mesaj de dany8368 »

    Merge, si ca sa fie mai evidentiat vnum-ul mai ales pentru mobi puteti face asta

    [C++] Arata RaceNum (vnum) unui npc in numele acestuia - Mesaj 5 - Imagine 1

    Conținut: Ascuns
    Reacționează ❤️ la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

    📢 Resurse Metin2 Premium!

    Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.

    Vezi resursele Cumpără premium
    Premium
    Premium
    Anunț
    Scrie răspuns

    Creează-ți un cont sau autentifică-te pentru a participa la discuție

    Trebuie să fii membru pentru a răspunde

    Creează-ți un cont

    Membrii pot crea subiecte noi și pot descărca resurse Metin2 Gratuit!


    Te poți înregistra sau conecta rapid utilizând contul tău de Discord, Github sau Google.

    Înregistrare

    Autentifică-te

    Înapoi la “Îmbunătățiri”

    Informații

    Utilizatori ce navighează pe acest forum: aometaphor, BabyMs, felsman_n_, gamer6661102, gpss și 7 vizitatori

    Discord ID copiat: