Acest tutorial isi propune sa explice cum sa configurati un element pe serverul dumneavoastra.
Iata lista configuratiilor posibile:
Necesar:
Un element deja instalat pe serverul pe care doriti sa efectuati configuratiile. Acest tutorial explica cum sa implantati un element pe serverul dvs. (element, arma, armura, coafura, esarfa, etc...)
Fisierul item_proto.txt care se afla in fisierele serverului dvs. (WinSCP). In acest fisier se afla configuratia tuturor elementelor din joc.
I. Ce este fisierul Item_proto.txt?
Fisierul item_proto.txt, care se afla in fisierele serverului metin2/db/item_proto.txt, contine configuratia tuturor elementelor.
Luati-l ca exemplu pe al meu:
![[Tutorial] Configurati armele/armurile/obiectele - Mesaj 1 - Imagine 1 [Tutorial] Configurati armele/armurile/obiectele - Mesaj 1 - Imagine 1](https://i.imgur.com/O7eyxEY.png)
Observam ca pe primul rand avem numele fiecarei coloane (ITEM, ITEM_NAME (KR), ITEM_TYPE, etc...).
Iar mai jos avem lista tuturor articolelor cu configuratia lor.
Informatii. Fiecare coloana corespunde unui parametru. Fiecare parametru este separat printr-un tab.
Sfaturi. Pentru o mai buna lizibilitate, puteti copia continutul fisierului item_proto.txt intr-o foaie de calcul Excel. Acest lucru va va permite sa faceti mai putine greseli si va facilita corectura.
Cand serverul porneste, acesta va pune tot continutul acestui fisier .txt sub forma unei baze de date. In baza de date (Navicat), accesati tabelul „item_proto”. Aici veti avea toate elementele cu configuratia lor.
Fisierul Item_proto.txt nu este suficient. Clientul dvs. are si un item_proto in pachetul locale_xx. (xx fiind codul tarii pe care il utilizati).
Il puteti genera folosind instrumentul Dump Proto.
II. Parametri
La sfarsitul acestui tutorial, vom explica fiecare parametru al acestui fisier. Fiecare parametru va fi prezentat in urmatoarea forma:
Nume local (Numele coloanei in fisierul TXT / Numele coloanei in baza de date)
1. Vnum (ITEM / Vnum)
Acesta este numarul (sau ID-ul) obiectului tau. Cel pe care il folosesti pentru comanda GM /i.
Unele obiecte sunt gestionate de server prin intermediul vnum-ului. Modificarea vnum-ului lor va cauza erori. (Pentru unele obiecte codificate hardcoded in surse)
Vnum-ul armelor si armurii tale TREBUIE sa fie mai mic de 65536.
2. (ITEM_NAME(KR) / nume)
Acesta este un nume solicitat de unele fisiere de pe serverul dvs. (in special cele ale drop-urilor), alegerea acestui nume va apartine.
3. (ITEM_TYPE / tip) si (SUB_TYPE / subtip)
Tipul si subtipurile sunt valori foarte importante, mai bine nu gresiti aici!
Iata lista Tipurilor si Subtipurilor, va fi prezentata astfel:
In coloana ITEM_TYPE va trebui sa scrieti TIPUL.
In coloana SUBTIP va trebui sa scrieti SUBTIPUL.
Utilizand urmatorul ITEM_TYPE:
Daca vreau sa adaug pumnale, voi folosi TIPUL ITEM_WEAPON in ITEM_TYPE si SUBTIPUL WEAPON_DAGGER in coloana SUB_TYPE.
Informatii. Daca nu se utilizeaza niciun subtip, introduceti ITEM_NONE in coloana SOUS_TYPE
4. (DIMENSIUNE / size)
Reprezinta numarul de patrate pe care le va ocupa obiectul tau.
De exemplu, 1 pentru pumnale, 2 pentru arcuri, 3 pentru sabii cu doua maini.
5. (ANTI_FLAG / antiflag)
Antiflag impune restrictii privind utilizarea obiectului.
Iata lista:
Sfaturi! Puteti pune mai multe antiflaguri separandu-le cu |
Nu ezitati sa luati un exemplu din celelalte elemente pentru a vedea cum se face.
6. (STEAG / steag)
Steagul creste posibilitatile de actiune ale obiectelor tale.
7. (ITEM_WEAR / wearflag)
Wearflag-ul indica locatia in care obiectul poate fi echipat.
Iata lista:
8. (IMUN / imun)
Corespunde efectului special al obiectului tau. Lista posibila:
9. (AUR / aur)
Pret de vanzare comerciant => Jucator
Retineti ca preturile de vanzare sunt inmultite cu 3 pentru jucatorii cu un imperiu diferit de cel al comerciantului.
10. (PRET_CUMPARARE MAGAZIN / pret_de_cumparare)
Pret de vanzare jucator => comerciant
Retineti ca pretul de vanzare este impartit automat la 3. Si ca se aplica o taxa de 3%.
In final, jucatorii tai vand articole doar pentru o suma egala cu 32,333% din acea valoare.
11. Vnum dupa rafinare (RAFINE / refine_vnum)
Vnum-ul obiectului odata ce a trecut prin mainile fierarului sau printr-un sul
Scrie 0 daca nu doresti sa-ti imbunatatesti obiectul.
Altfel, nu uita sa completezi urmatoarea coloana.
12. (REFINESET / refine_set)
Material necesar pentru a imbunatati un obiect.
Valoarea trebuie sa corespunda unui rand din tabelul refine_proto din baza de date.
Fierarul satului (vnum 20016) (si pergamentele) gestioneaza doar refine_set mai mic de 500.
Refine_set mai mare sau egal cu 500 poate fi gestionat de NPC-ul cu vnum 20091 (Seon-Pyeong).
13. (MAGIC_PCT / magic_pct)
% sansa de a avea un bonus (sau mai mult) la crearea unui obiect.
Doua posibilitati de a avea bonusuri „naturale”:
valoarea este egala cu 100 si obiectul este creat prin intermediul depozitului din magazinul de obiecte
obiectul este creat in urma unei dropari configurate in fisierul mob_drop_item.txt
14. (LIMIT_TYPE0, LIMIT_TYPE1 / limittype0, limittype1)
Tipul de limitare
Pentru a putea folosi obiectul, jucatorul trebuie sa aiba:
15. Valorile acestor limitari (LIMIT_VALUE0 si LIMIT_VALUE1 / limitvalue0 si limitvalue1)
Pentru fiecare limitare din coloana anterioara trebuie sa specificati o valoare.
De exemplu, daca doriti sa interziceti utilizarea unui obiect pentru jucatorii cu un nivel mai mic de 10, introduceti 10 in aceasta coloana si LEVEL in coloana anterioara.
Daca aceasta coloana este 0 si coloana anterioara contine:
16. Bonus obiect (ADDON_TYPE0 la ADDON_TYPE2 / applytype0 la applytype2)
Bonus obiect
Sunt bonusurile de baza ale obiectului dvs. Aceste coloane sunt utile pentru:
17. Puterea bonusului (ADDON_VALUE0 la ADDON_VALUE2 / applyvalue0 la applyvalue2)
Pentru fiecare bonus din coloana anterioara, trebuie sa specifici o valoare.
18. Valori (value0 la value5 / value0 la value5)
Depinde de tipul obiectelor tale.
Arme:
Armura / Casca / Scut / Ghete:
Informatii. Apararea obiectului tau va fi egala cu Valoare1+Valoare5*2
Potiuni rosii/albastre:
Pergament Teleportare:
Derulare in sus:
Momeala:
Potiuni / Suc:
Potiuni:
Potiuni de vindecare instantanee:
Pergament Piatra Spirituala:
Potiune de regenerare dupa moarte:
Reteta (tip 3/23):
Informatii. Daca jucatorul are un numar suficient de obiecte1 si obiecte2, precum si obiectul 50901 (Sticla goala), pierde obiectele si castiga recompensa.
Piatra:
Undita:
Magazin de obiecte:
Carte de abilitati:
Cufar si cheie:
Tarnacop (tipul 24):
Coafuri:
Costum si armura:
Toate obiectele cu steagul 128 (ITEM_IRREMOVABLE):
19. Numar de spatii libere (SOCKET / socket_pct)
Va permite sa definiti numarul de pietre care pot fi inserate in echipament (maxim 3)
20. Obiect cu bonus Medie/Abilitate automat (ATTU_ADDON / addon_type)
Introduceti orice valoare diferita de 0 pentru a activa bonusul de daune Medie si Abilitate pentru obiectul dvs. (cum ar fi Sabia Lunii Pline) (cum ar fi Spada Lunii Pline)
21. Specular (SPECULAR / specular)
Gestioneaza luminozitatea obiectului, cu cat este mai mare specularul, cu atat este mai luminos obiectul (evitati sa introduceti mai mult de 100)
Daca, de exemplu, o arma foloseste canalul alfa (nu pentru stralucire speculara, dar stiti ca pentru partile invizibile, specularul nu poate fi setat la 0, altfel este invizibil)
21. Categorii / Subcategorii
Nedetaliat.
Introduceti 0
Tutorialul a fost actualizat. Mult succes tuturor


la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.