Mai jos am sa va las explicatii la tabelul "dragon_soul_table.txt".
Astfel, vei stii ce si cum sa modifici in acest fisier (Alchimie)
In primul rand, mergi in folderul "locale" si deschide fisierul "dragon_soul_table.txt".
- RefineGradeTables are rolul de a upgrada CLASA (rough, cut etc)
Code:
Group RefineGradeTables
{ cod }
- RefineStepTables are rolul de a upgrada CLARITATEA (Matt, Clear etc)
Code:
Group RefineStepTables
{ cod }
- RefineStrengthTables are rolul de a upgrada NIVELUL pietrei (+0, +1 etc)
Code:
Group RefineStrengthTables
{ cod }
Cele de mai sus sunt functiile. Acum hai sa detaliem:
RefineGradeTables:
Code:
#--# NEED_COUNT FEE GRADE_NORMAL GRADE_BRILLIANT GRADE_RARE GRADE_ANCIENT GRADE_LEGENDARY
GRADE_NORMAL 15 10000 5 95 0 0 0
GRADE_NORMAL = Brut
GRADE_BRILLIANT = Taiat
GRADE_RARE = Rar
GRADE_ANCIENT = Antic
GRADE_LEGENDARY = Legendar
NEED_COUNT = cate pietre sunt necesare pentru upgrade
FEE = costul in yang al upgrade-ului
Sansa de reusita la upgrade se modifica de aici:
Code:
GRADE_NORMAL 15 10000 5 95 0 0 0
Ce inseamna astea 5?GRADE_NORMAL - inseamna ca pleci de la Brut
'15' = numarul de pietre necesare
'10000' = costul in yang (10k)
Urmatoarele 5 valori:
5 95 0 0 0
Primul numar, '5' = sansele ca piatra sa ramana tot Brut
Al doilea numar, '95' = sansele ca piatra sa devina Taiat
Exemplu: vreau un upgrade de clasa care are:
15 pietre, 10k gold, 90% sanse de succes, 5% sanse de esec, 5% sanse sa treaca direct din ROUGH in RARE
Pentru exemplul de mai sus vom pune:
Code:
GRADE_NORMAL 15 10000 5 90 5 0 0
Acum sa vorbim despre campul de claritate:
Code:
#--# NEED_COUNT FEE STEP_LOWEST STEP_LOW STEP_MID STEP_HIGH STEP_HIGHEST
STEP_LOWEST 4 20000 30 70 0 0 0
Exemplu:NEED_COUNT = cate pietre sunt necesare
FEE = cat costa upgrade-ul
STEP_* sunt treptele:
STEP_LOWEST = Matt
STEP_LOW = Clear
STEP_MID = Flawless
STEP_HIGH = Brilliant
STEP_HIGHEST = Excellent
Code:
STEP_LOWEST 4 20000 30 70 0 0 0
Alte exemple:30 = sanse ca piatra sa ramana Mata (esec)
70 = sanse ca piatra sa devina Clara (succes)
Succes 95% pentru STEP_LOWEST:
Code:
5 95 0 0 0
Code:
0 0 0 90 10
Code:
0 0 5 85 10
Important! Trebuie sa modifici si partea din client (scuze ca am uitat sa mentionez).
Deschidem dragon_soul_refine_settings.py:
Code:
default_grade_need_count = [15, 10, 5, 3]
default_grade_fee = [30000, 50000, 70000, 100000]
default_step_need_count = [4, 3, 2, 1]
default_step_fee = [20000, 30000, 40000, 50000]
default_grade_need_count = cate pietre sunt necesare pentru upgrade-ul de clasa (rough, cut etc)
default_step_need_count = cate pietre sunt necesare pentru upgrade-ul de claritate
fee = costul pentru fiecare