Am mai adaugat un sistem de ploaie in trecut.. dar acela se folosea de image overlay si nu arata asa bine.
Ei bine, am mai gasit un tutorial despre acest "Rain System Metin2" - unde ploaia chiar arata bine, realista!
Singurul dezavantaj este ca lucram pe sistemul de snow - astfel, vom inlocui zapada cu ploaia.
Dar, cine se pricepe, poate sa adauge asta in paralel pe langa zapada.
*Poze / Video:
*Link download / Code:
Deschidem GameLib/SnowEnvironment.cpp si cautam:
float fElapsedTime = float(lcurTime - s_lLastTime) / 1000.0f;
Modificam 1000.0f in:
Acum cautam:
Code:
for (int p = 0; p < min(10, m_dwParticleMaxNum - m_kVct_pkParticleSnow.size()); ++p)Acum cautam:
Code:
D3DXVECTOR3 v3ChangedPos = c_rv3View * 3500.0f + c_rv3Pos;Tot ce ramane de facut este sa inlocuim textura de la fulgul de zapada cu un picur de ploaie - in client.


la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

