*Descriere:
Unele dintre serverfiles-uri au aceasta problema cu crash-ul la selectarea caracterului.
*Poze / Video:
Zeryon2:
*Link download / Code:
Intrati in folderul din sursa voastra /game/src/:
Comentati linile din input_login.db.cpp:
Show Spoiler
/*
void CInputLogin::Login(LPDESC d, const char * data, bool old)
{
if (old) {
LoginFailure(d, "UPDATE");
return;
}
TPacketCGLogin * pinfo = (TPacketCGLogin *) data;
char login[LOGIN_MAX_LEN + 1];
trim_and_lower(pinfo->login, login, sizeof(login));
sys_log(0, "InputLogin::Login : %s", login);
TPacketGCLoginFailure failurePacket;
if (!test_server)
{
failurePacket.header = HEADER_GC_LOGIN_FAILURE;
strlcpy(failurePacket.szStatus, "VERSION", sizeof(failurePacket.szStatus));
d->Packet(&failurePacket, sizeof(TPacketGCLoginFailure));
return;
}
if (g_bNoMoreClient)
{
failurePacket.header = HEADER_GC_LOGIN_FAILURE;
strlcpy(failurePacket.szStatus, "SHUTDOWN", sizeof(failurePacket.szStatus));
d->Packet(&failurePacket, sizeof(TPacketGCLoginFailure));
return;
}
if (g_iUserLimit > 0)
{
int iTotal;
int * paiEmpireUserCount;
int iLocal;
DESC_MANAGER::instance().GetUserCount(iTotal, &paiEmpireUserCount, iLocal);
if (g_iUserLimit <= iTotal)
{
failurePacket.header = HEADER_GC_LOGIN_FAILURE;
strlcpy(failurePacket.szStatus, "FULL", sizeof(failurePacket.szStatus));
d->Packet(&failurePacket, sizeof(TPacketGCLoginFailure));
return;
}
}
TLoginPacket login_packet;
strlcpy(login_packet.login, login, sizeof(login_packet.login));
strlcpy(login_packet.passwd, pinfo->passwd, sizeof(login_packet.passwd));
db_clientdesc->DBPacket(HEADER_GD_LOGIN, d->GetHandle(), &login_packet, sizeof(TLoginPacket));
}*/
//if (r.bEmpire != 0)
//{
// for (int i = 0; i < PLAYER_PER_ACCOUNT; ++i)
// {
// if (0 != r.players[i].dwID)
// {
// sys_err("EmpireSelectFailed %d", r.players[i].dwID);
// d->SetPhase(PHASE_CLOSE);
// return;
// }
// }
// if (r.bEmpire > 0 && r.bEmpire < EMPIRE_MAX_NUM)
// {
// sys_err("%s is trying to select the empire again! (empire selected %u)", r.login, p->bEmpire);
// d->SetPhase(PHASE_CLOSE);
// return;
// }
//}
//case HEADER_CG_LOGIN:
// Login(d, c_pData);
// break;
//case HEADER_CG_CHANGE_NAME:
// ChangeName(d, c_pData);
// break;
Tot in input_login.cpp cautati si comentati:
Reacționează
la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.
Intrati in folderul /root si dezactivati din introSelect.py:
Reacționează
la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.
Editati input_db.cpp si schimbati cu:
Show Spoiler
Reacționează
la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.