Mai jos gasiti o rezolvare pentru un item-dupe pe Cube Renewal (Vezi video)
Fix by TipsizFakir & ZalimTR
*Poze / Video:
*Link download / Code:
Si cam asa se rezolva problema:
Deschide fisierul cuberenewal.cpp si cauta:
void Cube_Make(LPCHARACTER ch, int index, int count_item, int index_item_improve)
{
if (!ch)
return;Cauta:
if (materialInfo.gold != 0)
{
ch->PointChange(POINT_GOLD, -static_cast<long long>(materialInfo.gold * count_item), false);
}Adauga sub:
Deschide acum input_login.cpp si cauta:
sys_log(0, "player_select: login: %s index: %d", c_r.login, pinfo->index);
if (!c_r.id)
{
sys_err("no account table");
return;
}Adauga sub:
Acum, adaugam in log.cpp:
In log.h adaugam:
Deschidem quest_global.cpp si cautam:
int _get_special_item_group( lua_State* L )Acum rulam urmatorul query in Navicat:


la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.


