IN CAZ CA VRETI SA MODIFICATI MAI PUTIN FOLOSITI TUTORIALUL POSTAT PE FORUM + ARE SI FIX
directx9-metin2-full-testat-t98.html
Acum sa revenim la postare...
ordinea tutorialului este facut in functie de numarul folderului (1.,2.,3.)
o sa fac update-uri la post, daca o sa faceti tutorialul si aveti probleme lasati in comentarii si o sa fixez sau postati cu fix in caz ca rezolvati
in lucru:
noua clasa Texture -> mutat pe GPU (c++17)
toate resursele vor fii distruse cu o functie ce o sa fie apelata o singura data in cod(nu vor mai fii functii destroy in toate clasele)
functie recreateResource (recreaza toate resursele cu o functie apelata o singura data)
o sa arate ceva de genul :
UPDATE1:
O poza cu 2 cliente si cat consuma din procesor!
UPDATE2
fisiere pentru comparare cod
UPDATE STATEMANAGER (o schimbare mica dar pentru viitoarele tutoriale o sa folosesc/elimin functii din clasa asta)
in Citeste.txt aveti toate functiile ce trebuiesc modificate si cum trebuiesc modificate! aveti mai jos poza cu tot ce trebuie sa faceti (nu trebuie sa cautati nimic manual ,doar replace all)

la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

