Seteaza distanta/pozitia la camera render target in functie de vnum la mob.
Acest lucru este util, deoarece avem mobi care sunt foarte mari, si mobi care sunt foarte mici - Cuajutorul acestui cod putem pozitiona camera de la sistemul de rendertarget in asa fel incat sa se vada mobii bine in fereastra.
*Poze / Video:
Tutorial:
Deschidem CRenderTarget.cpp: si adaugan sub toate #include:
Cautam:
Code:
void CRenderTarget::RenderModel()Code:
camera_manager.GetCurrentCamera()->SetViewParams(
D3DXVECTOR3{ 0.0f, -1500.0f, 600.0f },
D3DXVECTOR3{ 0.0f, 0.0f, 95.0f },
D3DXVECTOR3{ 0.0f, 0.0f, 1.0f }
);Mai jos gasim:
Code:
python_graphic.SetPerspective(10.0f, width / height, 100.0f, 3000.0f);

la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

