3 mesaje
Administrator Administrator
  • Mesaje: 3449
  • Reacții: 48327
  • Mesaje utile: 29
  • Status: Pe aici.. 🤠
  • Server: Saga2 - Soon
  • Regat: Jinno
  • [ID Discord]
  • Contact:
    *Descriere:

    Crea_item/modare item direct din joc

    Cu acest quest vei putea creea obiecte modate direct din quest, din joc. Este testat & full!

    *Poze / Video:

    *Link download / Code:

    Conținut: Ascuns
    Reacționează ❤️ la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

    Cum instalăm un Quest?

    Afișează tutorial Ascunde tutorial
    • Salvaţi conţinutul quest-ului într-un fişier text numit de exemplu "test.quest".
    • Vă conectaţi la server cu WinSCP sau alt client FTP.
    • Mergem în /usr/home/game/share/locale/romania/quest (poate să difere in funcţie de serverfiles)
    • Punem fisierul.quest in folderul "quest" şi ii dam permisiuni 777.
    • Ne logam la "putty" si scriem: cd /usr/home/game/share/locale/romania/quest (sau ce locatie avem noi)
    • Aici scriem: ./qc test.quest
    • Intrăm pe server si scriem /reload q sau dam reboot la server.
    • Nota 1: Puteţi folosi și extensia .lua.
    • Nota 2: Unele servere folosesc sh make.sh sau sh make în loc de ./qc.
    • Nota 3: Pentru ca /reload q să funcţioneze corect, aplicaţi acest fix + acesta.
    Quest logo
    Te asteptam si pe serverul de Discord :p - aici ne-am strans toata comunitatea de Metin2 din Romania.
    Link: https://discord.gg/jWxeDSf7HP

    Suntem peste 1700 membri! - Avem chat activ zilnic, support, cereri, resurse. :D :ymcowboy:




    See full signature

    🔥 Hai pe Discord! - Chat activ și support direct

    Te așteptăm și pe serverul de Discord - aici ne-am strâns toată comunitatea de Metin2 din România.

    Alătură-te acum!
    1300+ de membri activi!
    Robot Discord
    Roboțelu'
    Anunț
  • Mesaje: 2
  • Reacții: 2
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Regat: Jinno
  • Medalii

    Cine nu are functiile

    --Adauga in questlib.lua
    Code:
    function say_albastru(name) say(color256(0, 0, 255)..name..color256(0, 0, 255)) end
    function say_rosu(name) say(color256(255, 0, 0)..name..color256(255, 0, 0)) end
    function say_verde(name) say(color256(200, 255 , 200)..name..color256(196, 196, 196)) end
    function say_verde2(name) say(color256(0, 238, 0)..name..color256(0, 238, 0)) end
    function say_auriu(name) say(color256(255, 215, 0)..name..color256(255, 215, 0)) end
    function say_negru(name) say(color256(0, 0, 0)..name..color256(0, 0, 0)) end
    function say_alb(name) say(color256(255, 255, 255)..name..color256(255, 255, 255)) end
    function say_galben(name) say(color256(255, 255, 0)..name..color256(255, 255, 0)) end
    function say_albastru2(name) say(color256(147, 248, 255)..name..color256(147, 248, 255)) end
    
    function say_title_center(msg,r,g,b)
        local _color
        if (r and g and b) == nil then
            _color = color256(255, 230, 186)
        else
            _color = color256(r, g, b)
        end
        raw_script(string.format("[TEXT_HORIZONTAL_ALIGN_CENTER]%s%s%s[/TEXT_HORIZONTAL_ALIGN_CENTER][ENTER]", _color, msg, color256(196, 196, 196)))
    end

    --Adauga in quest_functions
    Code:
    say_albastru
    say_rosu
    say_verde
    say_verde2
    say_auriu
    say_negru
    say_alb
    say_galben
    say_albastru2
    say_title_center
  • Mesaje: 2
  • Reacții: 2
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Regat: Jinno
  • Medalii

    Si am personalizat putin questul,

    Am setat sa poata doar jucatorul x si y sa isi activeze / foloseasca itemul.
    Acum va puteti seta cantitatea la iteme, (util daca il folositi pe conutl de player sa va dati iteme)
    Puteti alege sa nu adaugati bonusuri sau pietre si va da direct itemul x cu cantitatea y
    Puteti sa alegeti doar sa puneti pietre
    Doar bonusuri
    Si personalizare completa.

    SPOR sper ca o sa va ajute pe uni.
    Code:
    quest bonus_item begin
        state start begin
            when 40001.use with pc.get_name() == "[SA]OWNER" or pc.get_name() == "Tim" begin
                say_title_center(string.format("%s:", item_name(string.format("%d", item.get_vnum()))))
                say_albastru2("Fiind autorizat poti crea iteme in joc cu ajutorul acestui item. Sa incepem...")
                say("Introdu vnum-ul itemului:")
                local y2 = tonumber(input())
                if y2 == nil or y2 == 0 then
                    say_title_center(string.format("%s:[ENTER]", item_name(string.format("%d", item.get_vnum()))))
                    say_rosu("Nu pot bonusa un item inexistent. INTRODU UN VNUM!![ENTER]")
                    return
                end
                say("Introdu cantitatea itemului:")
                local qty = tonumber(input())
                if qty == nil or qty <= 0 then
                    say("Cantitate invalida. Introdu un numar pozitiv.")
                    return
                end
    
                say("Alege metoda de creare:")
                local opt = select("Fara pietre si bonusuri", "Cu pietre fara bonusuri", "Cu bonusuri fara pietre", "Personalizat complet", "Renunta")
                if opt == 5 then return end
    
                local l1, l2, l3 = 0, 0, 0
                local bonus = {}
    
                -- Pietre disponibile
                local r = {
                    {["p"] = 0, ["k"] = "Fara piatra"},
                    {["p"] = 28430, ["k"] = "Piatra Patrunzatoare"},
                    {["p"] = 28431, ["k"] = "Piatra Fatala"},
                    {["p"] = 28432, ["k"] = "Piatra Repetarii"},
                    {["p"] = 28433, ["k"] = "Piatra Anti-Razboinic"},
                    {["p"] = 28434, ["k"] = "Piatra Anti-Ninja"},
                    {["p"] = 28435, ["k"] = "Piatra Anti-Sura"},
                    {["p"] = 28436, ["k"] = "Piatra Anti-Saman"},
                    {["p"] = 28437, ["k"] = "Piatra Monstilor"},
                    {["p"] = 28438, ["k"] = "Piatra Eschivei"},
                    {["p"] = 28439, ["k"] = "Piatra Pitularii"},
                    {["p"] = 28440, ["k"] = "Piatra Magiei"},
                    {["p"] = 28441, ["k"] = "Piatra Vitalitatii"},
                    {["p"] = 28442, ["k"] = "Piatra Apararii"},
                    {["p"] = 28443, ["k"] = "Piatra Grabei"},
                }
    
                local g = {}
                for i = 1, table.getn(r) do
                    table.insert(g, r[i]["k"])
                end
                table.insert(g, "Renunta")
    
                -- Bonusuri disponibile
                local s = {
                    {["b"] = 0, ["d"] = "Fara bonus"},
                    {["b"] = 1, ["d"] = "Max PV"},
                    {["b"] = 3, ["d"] = "Vitalitate (Vit)"},
                    {["b"] = 4, ["d"] = "Inteligenta (Int)"},
                    {["b"] = 5, ["d"] = "Putere (STR)"},
                    {["b"] = 6, ["d"] = "Dexteritate(DEX)"},
                    {["b"] = 7, ["d"] = "Viteza de atac"},
                    {["b"] = 8, ["d"] = "Viteza de miscare"},
                    {["b"] = 9, ["d"] = "Viteza Farmecului"},
                    {["b"] = 15, ["d"] = "Critica"},
                    {["b"] = 16, ["d"] = "Patrunzatoare"},
                    {["b"] = 17, ["d"] = "Tare Semi-Oameni"},
                    {["b"] = 29, ["d"] = "Aparare Sabie"},
                    {["b"] = 30, ["d"] = "Aparere doua maini"},
                    {["b"] = 31, ["d"] = "Aparare Pumnal"},
                    {["b"] = 32, ["d"] = "Aparare Clopot"},
                    {["b"] = 33, ["d"] = "Aparare evantai"},
                    {["b"] = 34, ["d"] = "Rezistenta la sageti"},
                    {["b"] = 35, ["d"] = "Rezistenta la foc"},
                    {["b"] = 37, ["d"] = "Rezistenta la Magie"},
                    {["b"] = 48, ["d"] = "Imun la necunostinta"},
                    {["b"] = 49, ["d"] = "Imun la incetinire"},
                    {["b"] = 50, ["d"] = "Imun la cazatura"},
                    {["b"] = 53, ["d"] = "Valoarea atacului"},
                    {["b"] = 54, ["d"] = "Aparare"},
                    {["b"] = 55, ["d"] = "Valoarea atacului magic"},
                    {["b"] = 56, ["d"] = "Aparare Magica"},
                    {["b"] = 59, ["d"] = "Tare impotriva razboinicilor"},
                    {["b"] = 60, ["d"] = "Tare impotriva Ninja"},
                    {["b"] = 61, ["d"] = "Tare impotriva Sura"},
                    {["b"] = 62, ["d"] = "Tare impotriva Shaman"},
                    {["b"] = 63, ["d"] = "Tare Impotriva monstrilor"},
                    {["b"] = 71, ["d"] = "Paguba competentei"},
                    {["b"] = 72, ["d"] = "Paguba Medie"},
                    {["b"] = 73, ["d"] = "Rezistenta la paguba competentei"},
                    {["b"] = 74, ["d"] = "Rezistenta la paguba medie"},
                    {["b"] = 78, ["d"] = "Aparare contra Razboinic"},
                    {["b"] = 79, ["d"] = "Aparare contra Ninja"},
                    {["b"] = 80, ["d"] = "Aparare contra Sura"},
                    {["b"] = 81, ["d"] = "Aparare contra Samanilor"},
                }
    
                local t = {}
                for i = 1, table.getn(s) do
                    table.insert(t, s[i]["d"])
                end
                table.insert(t, "Renunta")
    
                if opt == 2 or opt == 4 then
                    say("Alege prima piatra:")
                    local u = select_table(g)
                    if u == table.getn(g) then return end
                    l1 = r[u]["p"]
    
                    say("Alege a doua piatra:")
                    u = select_table(g)
                    if u == table.getn(g) then return end
                    l2 = r[u]["p"]
    
                    say("Alege a treia piatra:")
                    u = select_table(g)
                    if u == table.getn(g) then return end
                    l3 = r[u]["p"]
                end
    
                if opt == 3 or opt == 4 then
                    for i = 0, 6 do
                        say(string.format("Alege bonusul %d:", i + 1))
                        local l = select_table(t)
                        if l == table.getn(t) then return end
                        local b = s[l]["b"]
                        local p = 0
                        if b ~= 0 then
                            say(string.format("Introdu valoarea bonusului %d:", i + 1))
                            p = tonumber(input())
                            if p == nil then p = 0 end
                        end
                        bonus[i] = {b = b, p = p}
                    end
                end
    
                pc.give_item2_select(y2, qty)
                for i = 0, 6 do
                    if bonus[i] ~= nil then
                        item.set_value(i, bonus[i].b, bonus[i].p)
                    end
                end
                item.set_socket(0, l1)
                item.set_socket(1, l2)
                item.set_socket(2, l3)
            end
        end
    end        
    

    🔥 Hai pe Discord! - Chat activ și support direct

    Te așteptăm și pe serverul de Discord - aici ne-am strâns toată comunitatea de Metin2 din România.

    Alătură-te acum!
    1300+ de membri activi!
    Robot Discord
    Roboțelu'
    Anunț
    Scrie răspuns

    Creează-ți un cont sau autentifică-te pentru a participa la discuție

    Trebuie să fii membru pentru a răspunde

    Creează-ți un cont

    Membrii pot crea subiecte noi și pot descărca resurse Metin2 Gratuit!


    Te poți înregistra sau conecta rapid utilizând contul tău de Discord, Github sau Google.

    Înregistrare

    Autentifică-te

    Înapoi la “Quest-uri”

    Informații

    Utilizatori ce navighează pe acest forum: ElProfesor, trickster și 3 vizitatori

    Discord ID copiat: