Adauga un event flag care poate fi activat/dezactivat direct din joc.
Ce face mai exact acest event flag?
- Poti alege ce iteme (in length.h) sa nu poata fi ridicate de pe jos atat timp cat acest event este activ.
/e enable_block_table_pickup 1 ![[C++] Event flag: blocheaza pickup anumite iteme - Mesaj 1 - Imagine 1 [C++] Event flag: blocheaza pickup anumite iteme - Mesaj 1 - Imagine 1](https://i.imgur.com/o5QVPhC.gif)
*Link download / Code:
Deschidem service.h si adaugam:
#define __ENABLE_BLOCK_PICKUP__
#define __ENABLE_BLOCK_PICKUP__WARNING "Nu poti colecta acest obiect cat timp evenimentul este activ!"enum TablePickupItem
{
BLOCK_VNUM_0 = 61000,
BLOCK_VNUM_1 = 25041,
BLOCK_VNUM_2 = 70022,
BLOCK_VNUM_3 = 27802,
BLOCK_VNUM_4 = 27803,
BLOCK_VNUM_5 = 50613,
BLOCK_VNUM_6 = 70102,
BLOCK_VNUM_7 = 71001,
BLOCK_VNUM_8 = 71094,
BLOCK_VNUM_9 = 30172,
BLOCK_VNUM_10 = 27799,
BLOCK_VNUM_11 = 27987,
BLOCK_VNUM_12 = 50023,
BLOCK_VNUM_13 = 31003,
BLOCK_VNUM_14 = 50028,
BLOCK_VNUM_15 = 80003,
BLOCK_VNUM_16 = 80004,
BLOCK_VNUM_17 = 80005,
}; if (!item || !item->GetSectree())
return false;Adaugam
Cautam:
static bool FN_check_item_socket(LPITEM item)
{
[........]
}

la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

