Un anti wallhack - playerii nu vor mai putea merge peste munti sau prin cladiri/obiecte cu Hack.
Deschidem UserInterface/InstanceBase.h si cautam:
Code:
protected:
UINT __LessRenderOrder_GetLODLevel();Deschidem UserInterface/InstanceBase.cpp si cautam:
Code:
void CInstanceBase::__DisableSkipCollision()
{
m_GraphicThingInstance.DisableSkipCollision();
}Deschidem UserInterface/PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp si cautam:
Code:
if (fDstRot < 0.0f)
fDstRot = 360 + fDstRot;
else if (fDstRot > 360.0f)
fDstRot = fmodf(fDstRot, 360.0f);Adaugam deasupra una din cele 3 variante de mai jos:
Varianta #1 - Blocare Wallhack + informare chat
Varianta #2 - Inchide clientul daca detecteaza Wallhack
Varianta #3 - Inchide clientul daca detecteaza Wallhack + adauga Log


la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.
