Lucrăm la îmbunătățirea site-ului! Este posibil ca unele module să nu funcționeze corect!
3 mesaje
Avatar utilizator
Administrator
  • Administrator

    Autor subiect

  • Mesaje: 2,607
  • Reacții: 29032
  • Mesaje utile: 17
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Server: Saga2 - Soon
  • Regat: Jinno
  • Discord: [Vezi ID]
  • Contact:
    Avatar utilizator
    Administrator

    Autor subiect

    Administrator
    *Descriere:

    Un alt system de Distruge Item cu design nou.
    Este systemul de sterge iteme, cu care poti sterge obiectele direct din inventar.

    *Poze / Video (obligatoriu):
    [C++/Py] Destroy Dialog Nou - Distruge obiect inventar - Mesaj 1 - Imagine 1
    *Link download:
    Conținut: Ascuns
    ⚠️ NU trebuie să răspunzi la subiect! Doar lasă un "Like" la acest post și conținutul se va afișa automat.


    Edit - Un mic FIX:
    Recomand o modificare in sursa la acest sistem, elimina unele buguri
    - @Libreso
    Code:
    bool CHARACTER::CraftItem(TItemPos Cell)
    {
        LPITEM item = NULL;
    
        if (!CanHandleItem())
        {
            if (NULL != DragonSoul_RefineWindow_GetOpener())
                ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("강화창을 연 상태에서는 아이템을 옮길 수 없습니다."));
    
            return false;
        }
    
        if (IsDead())
            return false;
    
        if (!IsValidItemPosition(Cell) || !(item = GetItem(Cell)))
            return false;
    
        if (IS_SET(item->GetAntiFlag(), ITEM_ANTIFLAG_DESTROY))
            return false;
    
        if (item->IsExchanging())
            return false;
    
        if (true == item->isLocked())
            return false;
    
    #if defined(__SOUL_BIND_SYSTEM__)
        if (item->IsSealed())
        {
            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You cannot destroy a soulbound item."));
            return false;
        }
    #endif
    
        if (quest::CQuestManager::instance().GetPCForce(GetPlayerID())->IsRunning() == true)
            return false;
    
        if (item->GetCount() <= 0)
            return false;
    
        #include <set>
        std::set<int> invalidItemTypes = {
            ITEM_USE, ITEM_AUTOUSE, ITEM_MATERIAL, ITEM_SPECIAL, ITEM_TOOL,
            ITEM_LOTTERY, ITEM_ELK, ITEM_METIN, ITEM_CONTAINER, ITEM_FISH,
            ITEM_ROD, ITEM_RESOURCE, ITEM_CAMPFIRE, ITEM_UNIQUE, ITEM_SKILLBOOK,
            ITEM_QUEST, ITEM_POLYMORPH, ITEM_TREASURE_BOX, ITEM_TREASURE_KEY, ITEM_SKILLFORGET,
            ITEM_GIFTBOX, ITEM_PICK, ITEM_HAIR, ITEM_TOTEM, ITEM_BLEND,
            ITEM_COSTUME, ITEM_DS, ITEM_SPECIAL_DS, ITEM_EXTRACT, ITEM_SECONDARY_COIN,
            ITEM_RING, ITEM_BELT, ITEM_PET
        };
    
        if (invalidItemTypes.count(item->GetType()) > 0)
        {
            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("%s Wrong Item"), item->GetClientName());
            return false;
        }
    
        if (GetLevel() < 35)
        {
            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You level is to low, must be over level 35"));
            return false;
        }
    
        for (int level = 1; level <=34; ++level)
        {
            if (item->CheckItemUseLevel(level))
            {
                ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Item level is to low, must be over level 35"));
                return false;
            }
        }
    
        int prob = number(1, 2); // give prob 1,2
        int dwCount = number(1, 12); // give count
        int dwVnum = 51001;    //give item
        
        if (prob == 1)
        {
            SyncQuickslot(QUICKSLOT_TYPE_ITEM, Cell.cell, 255);
            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Failed, %s item was destroyed."), item->GetClientName());
            ITEM_MANAGER::instance().RemoveItem(item, "DESTROYED BY PLAYER");
        }
        else
        {
            SyncQuickslot(QUICKSLOT_TYPE_ITEM, Cell.cell, 255);
            ITEM_MANAGER::instance().RemoveItem(item, "DESTROYED BY PLAYER");
            // LPITEM new_item = AutoGiveItem(dwVnum);
            // if (new_item)
            // {
            //     new_item->SetCount(dwCount);
            // }
            AutoGiveItem(dwVnum, dwCount, false, true);
            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Success, you won Energy Fragment %d"), dwCount);
        }
        return true;
    }

    Cum descarc de pe TeraBox?

    • Este asemănător cu Mega.nz
    • Instalați-vă clientul lor de Download de aici
    • Faceți-vă un cont (vă puteți loga cu Facebook / Google / etc)
    • Dacă nu vreți să descărcați clientul de Download, folosiți acest site
    • Gata! Acum puteți descărca resursele

    De ce folosim TeraBox?

    • Este gratuit
    • Primești 1TB de spațiu gratuit la orice cont creat!
    • Este ușor de folosit și varianta premium este foarte ieftină
    • Fișierele nu sunt șterse niciodată
    TeraBox logo
    Te asteptam si pe serverul de Discord :p - aici ne-am strans toata comunitatea de Metin2 din Romania.
    Link: https://discord.gg/Kr9nUpWa4X

    Suntem aproape 1000 membri! - Avem chat activ zilnic, support, cereri, resurse.



    See full signature
    Tag-uri:

    🔥 Hai pe Discord! - Chat activ și support direct

    Te așteptăm și pe serverul de Discord - aici ne-am strâns toată comunitatea de Metin2 din România.

    Alătură-te acum!
    1300+ de membri activi!
    Robot Discord
    Roboțelu'
    Anunț
    Avatar utilizator
    Administrator
  • Administrator

    Autor subiect

  • Mesaje: 2,607
  • Reacții: 29032
  • Mesaje utile: 17
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Server: Saga2 - Soon
  • Regat: Jinno
  • Discord: [Vezi ID]
  • Contact:
    Avatar utilizator
    Administrator

    Autor subiect

    Administrator
    Adaugat un FIX in topic, multumim @Libreso
    Te asteptam si pe serverul de Discord :p - aici ne-am strans toata comunitatea de Metin2 din Romania.
    Link: https://discord.gg/Kr9nUpWa4X

    Suntem aproape 1000 membri! - Avem chat activ zilnic, support, cereri, resurse.



    See full signature
    Avatar utilizator
    NIX
  • Mesaje: 13
  • Reacții: 21
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Ma joc metin2
  • Regat: Jinno
  • Discord: [Vezi ID]
  • Contact:

    Medalii

    [HF]White scrie: Adaugat un FIX in topic, multumim @Libreso
    GetClientName schimbati in GetLocaleName
    +pt cei ce au sursa standard schimbati GetLocaleName in GetBaseName
    pt eventualele erori


    itemdata.h
    cauta
    Code:
    ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX		= (1 << 17),
    
    adauga sub
    Code:
    ITEM_ANTIFLAG_DESTROY		= (1 << 18),
    
    pythonitemmodule.cpp
    cauta
    Code:
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX",		CItemData::ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX);
    
    adauga sub
    Code:
    	PyModule_AddIntConstant(poModule, "ITEM_ANTIFLAG_DESTROY",		CItemData::ITEM_ANTIFLAG_DESTROY);
    	PyModule_AddIntConstant(poModule, "ANTIFLAG_DESTROY",			CItemData::ITEM_ANTIFLAG_DESTROY);
    
    uitooltip.py
    cauta
    Code:
    def AppendAntiFlagInformation(self):
    
    adauga asta
    Code:
    [item.ITEM_ANTIFLAG_DESTROY, "|Eemoji/tooltip/desotry|e"]
    "|Eemoji/destroy|e" : item.ITEM_ANTIFLAG_DESTROY,
    
    aveti 2 variante incercati pe rand
    si imaginea o adaugati in
    icon/emoji

    cam atat
    [C++/Py] Destroy Dialog Nou - Distruge obiect inventar - Mesaj 3 - Imagine 1

    🔥 Hai pe Discord! - Chat activ și support direct

    Te așteptăm și pe serverul de Discord - aici ne-am strâns toată comunitatea de Metin2 din România.

    Alătură-te acum!
    1300+ de membri activi!
    Robot Discord
    Roboțelu'
    Anunț
    Scrie răspuns

    Creează-ți un cont sau autentifică-te pentru a participa la discuție

    Trebuie să fii membru pentru a răspunde

    Creează-ți un cont

    Înregistrează-te și alătură-te comunității noastre

    Membrii pot crea subiecte noi și pot descărca resurse Metin2 Gratuit!


    Te poți înregistra rapid utilizând contul tău de Discord sau Github

    Înregistrare

    Autentifică-te

    • Subiecte similare

      • de sfduh » » în Sisteme Metin2
        2
        Răspunsuri
        838
        Vizualizări
        de Aioria
      • de [HF]White » » în FIX-uri
        1
        Răspunsuri
        504
        Vizualizări
        de [HF]White
      • de [HF]White » » în Îmbunătățiri
        0
        Răspunsuri
        337
        Vizualizări
        de [HF]White
      • de [HF]White » » în Îmbunătățiri
        2
        Răspunsuri
        1275
        Vizualizări
        de kolenmg123
      • de [HF]White » » în FIX-uri
        1
        Răspunsuri
        218
        Vizualizări
        de Robert

    Înapoi la “Sisteme Metin2”

    Informații

    Utilizatori ce navighează pe acest forum: q963123, ShadowsPR0 și 9 vizitatori