Am inlocuit in cod ca toate vertexbuffer si indexbuffer sa se creeze cu clasele din arhiva:
1.CGraphicVertexBuffer / CGraphicIndexBuffer au sterse
2.LPDIRECT3DVERTEXBUFFER9 / LPDIRECT3DINDEXBUFFER9 au fost inlocuite in cod
(inafara de statemanager si clasele lor,nu mai este nicaieri in cod LPDIRECT3DVERTEXBUFFER9 sau LPDIRECT3DINDEXBUFFER9)
ACESTA ESTE UN EXEMPLU DE CUM PUTETI SA FACETI UN MANAGER!!
PUTETI SA VA ADAUGATI SI CREEAREA TEXTURILOR ,SETAREA LOR,ETC
un mic update
Functia Copy copiaza datele sursa (srcIndices/srcVertices) in buffer
Pasi principali:
1.Lock: Blocheaza bufferul pentru acces si obtine un pointer la memoria interna a bufferului (dstIndices).
2.Copiere: Copiaza datele din srcIndices in memoria bufferului, folosind memcpy.
3.Unlock: Deblocheaza bufferul pentru a permite utilizarea acestuia de catre GPU.
Exemplu de folosire (am integrat functia copy in constructor)