Acesta este un FIX pentru un bug cunoscut.
Daca ai partitie D: pe calculatorul sau laptop-ul tau, jucatorii si cam toate resursele se vor incarca mult mai greu.
De ce?
Deoarece in sursa binary este precizat sa se caute prima data resursele in partitia D, iar mai apoi, daca nu le gaseste sa le incarce din pack.
Acest lucru a ramas de mai demult, cand Metin2 venea pe CD, iar partitia D era standard pentru Metin2. Pe atunci, era un fel de optimizare.
Acum, majoritatea avem altundeva salvat client-ul, iar acest FIX va rezolva FPS drop / lag-ul de la incarcarea jucatorilor si incarcarea lenta a resurselor de pe mapa.
Ce face aceasta rezolvare mai exact?
1. Clientul nu va mai citi fisierele din locatia d:/ymir
2. Clientul se va deschide si se va incarca mai rapid.
3. Mult mai putine fps drop-uri.
*Poze / Video:
Deschidem EterPackManager.cpp (sursa binary) si cautam:
bool CEterPackManager::Get(CMappedFile & rMappedFile, const char * c_szFileName, LPCVOID * pData)
In caz ca aveti probleme sau nu merge, aveti aici o varianta alternativa:
Acum cautam functia:
bool CEterPackManager::isExist(const char * c_szFileName)
Cautam:
CEterPackManager::GetFromFile
Comentam sau stergem:
Acum, deschidem UserInterface.cpp si cautam:
bool PackInitialize(const char * c_pszFolder)
Compilati.