3 mesaje
Avatar utilizator
Ene
  • Mesaje: 153
  • Reacții: 3405
  • Mesaje utile: 0
  • Status: (^.^)
  • Server: playneleus.ro
  • Regat: Jinno
  • [ID Discord]
  • Contact:

    Medalii

    *Descriere:Cu acest mic fix obiectele tale se vor stacka automat în inventarul de belt
    [smention u=2][HF]White[/smention]
    *Poze / Video:
    *Link download / Code:

    Conținut: Ascuns
    Reacționează ❤️ la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

    Cum descarc de pe TeraBox?

    Afișează detalii Ascunde detalii
    • Este asemănător cu Mega.nz
    • Instalați-vă clientul lor de Download de aici
    • Faceți-vă un cont (vă puteți loga cu Facebook / Google / etc)
    • Dacă nu vreți să descărcați clientul de Download, folosiți acest site
    • Gata! Acum puteți descărca resursele

    De ce folosim TeraBox?

    • Este gratuit
    • Primești 1TB de spațiu gratuit la orice cont creat!
    • Este ușor de folosit și varianta premium este foarte ieftină
    • Fișierele nu sunt șterse niciodată
    TeraBox logo

    See full signature

    📢 Resurse Metin2 Premium!

    Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.

    Vezi resursele Cumpără premium
    Premium
    Premium
    Anunț
  • Mesaje: 7
  • Reacții: 56
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Regat: Jinno
  • Medalii

    Mesaj de Dragos »

    Daca aveti o alta limita de stack a itemelor, modificati linia:

    BYTE bCount2 = MIN(200 - item2->GetCount(), bCount);

    in loc de acel 200 puneti limita voastra, daca aveti o variabila unde este salvata, o puteti pune pe aia.
    See full signature
  • Mesaje: 9
  • Reacții: 2
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Regat: Jinno
  • [ID Discord]
  • Contact:

    Medalii

    Mesaj de TenZ »

    Since everyone is now running on Marty 5.8 I have modified the code accordingly.
    Code:
    		for (WORD i = BELT_INVENTORY_SLOT_START; i < BELT_INVENTORY_SLOT_END; ++i)
    			{
    				LPITEM item2 = GetInventoryItem(i);
    
    				if(!item2)
    					continue;
    				if (item2->GetVnum() == item->GetVnum())
    				{
    					int j = 0;
    					for (; j < ITEM_SOCKET_MAX_NUM; ++j)
    						if (item2->GetSocket(j) != item->GetSocket(j))
    							break;
    
    					if (j != ITEM_SOCKET_MAX_NUM)
    						continue;
    
    					auto bCount2 = MIN(g_bItemCountLimit - item2->GetCount(), bCount);
    					bCount -= bCount2;
    
    					item2->SetCount(item2->GetCount() + bCount2);
    
    					if (bCount == 0)
    					{
    						M2_DESTROY_ITEM(item);
    						return item2;
    					}
    				}
    			}
    
    			item->SetCount(bCount);

    📢 Resurse Metin2 Premium!

    Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.

    Vezi resursele Cumpără premium
    Premium
    Premium
    Anunț
    Scrie răspuns

    Creează-ți un cont sau autentifică-te pentru a participa la discuție

    Trebuie să fii membru pentru a răspunde

    Creează-ți un cont

    Membrii pot crea subiecte noi și pot descărca resurse Metin2 Gratuit!


    Te poți înregistra sau conecta rapid utilizând contul tău de Discord, Github sau Google.

    Înregistrare

    Autentifică-te

    Înapoi la “FIX-uri”

    Informații

    Utilizatori ce navighează pe acest forum: dany8368 și 6 vizitatori

    Discord ID copiat: