Lucrăm la îmbunătățirea site-ului! Este posibil ca unele module să nu funcționeze corect!
5 mesaje

Autor subiect

  • Mesaje: 53
  • Reacții: 631
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Server: Metin2 TBX
  • Regat: Jinno
  • Discord: [Vezi ID]
  • Contact:

    Medalii

    *Descriere: Acest sistem va permite sa vedeti locatia, numele si timpul de respawn al unui boss pe atlas (mapa mare de pe butonul M)

    *Poze / Video (obligatoriu):

    *Link download:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.

    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Va :-* am vazut ca nu mai este postat pe nici un forum asa ca am facut repede un tutorial :D

    Edit:
    In PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp cauta:
    Code:
    bool CPythonNetworkStream::RecvChannelPacket()
    {
    	TPacketGCChannel kChannelPacket;
    	if (!Recv(sizeof(kChannelPacket), &kChannelPacket))
    		return false;
    
    	//Tracef(" >> CPythonNetworkStream::RecvChannelPacket(channel=%d)\n", kChannelPacket.channel);
    	return true;
    }
    Sub adaugati
    Code:
    #ifdef ENABLE_ATLAS_BOSS
    bool CPythonNetworkStream::RecvBossList()
    {
    	TPacketGCBossPosition packet1;
    	if (!Recv(sizeof(packet1), &packet1))
    		return false;
    
    	assert(int(packet1.wSize) - sizeof(packet1) == packet1.wCount * sizeof(TBossPosition) && "HEADER_GC_BOSS_POSITION");
    	CPythonMiniMap::Instance().ClearAtlasMarkInfoBoss();
    	for (int i = 0; i < packet1.wCount; ++i)
    	{
    
    		TBossPosition packet2;
    		if (!Recv(sizeof(TBossPosition), &packet2))
    			return false;
    
    		CPythonMiniMap::Instance().RegisterAtlasMarkBoss(CActorInstance::TYPE_NPC, packet2.szName, packet2.lX, packet2.lY, packet2.lTime);
    
    	}
    
    	return true;
    }
    #endif
    Atentie, coordonatele trebuie puse in fisierul boss.txt din server

    Cum descarc de pe TeraBox?

    • Este asemănător cu Mega.nz
    • Instalați-vă clientul lor de Download de aici
    • Faceți-vă un cont (vă puteți loga cu Facebook / Google / etc)
    • Dacă nu vreți să descărcați clientul de Download, folosiți acest site
    • Gata! Acum puteți descărca resursele

    De ce folosim TeraBox?

    • Este gratuit
    • Primești 1TB de spațiu gratuit la orice cont creat!
    • Este ușor de folosit și varianta premium este foarte ieftină
    • Fișierele nu sunt șterse niciodată
    TeraBox logo

    🔥 Hai pe Discord! - Chat activ și support direct

    Te așteptăm și pe serverul de Discord - aici ne-am strâns toată comunitatea de Metin2 din România.

    Alătură-te acum!
    1300+ de membri activi!
    Robot Discord
    Roboțelu'
    Anunț
    Avatar utilizator
    Administrator
  • Administrator
  • Mesaje: 2,607
  • Reacții: 29002
  • Mesaje utile: 17
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Server: Saga2 - Soon
  • Regat: Jinno
  • Discord: [Vezi ID]
  • Contact:
    Avatar utilizator
    Administrator
    Administrator
    Super, multumim.

    Este postat ceva asemenator (cel al lui Dracarys), dar asta e mai fain!
    Te asteptam si pe serverul de Discord :p - aici ne-am strans toata comunitatea de Metin2 din Romania.
    Link: https://discord.gg/Kr9nUpWa4X

    Suntem aproape 1000 membri! - Avem chat activ zilnic, support, cereri, resurse.



    See full signature
  • Mesaje: 19
  • Reacții: 118
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Regat: Jinno
  • Discord: [Vezi ID]
  • Contact:

    Medalii

    Cred ca ai omis anumite functii cum ar fi
    bool CPythonNetworkStream::RecvBossList()

    Te rog spune-mi daca gresesc dar vad ca e apelata si nici o listare a ei in tutorial

    Autor subiect

  • Mesaje: 53
  • Reacții: 631
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Server: Metin2 TBX
  • Regat: Jinno
  • Discord: [Vezi ID]
  • Contact:

    Medalii

    Gabriela Dragomir scrie: bool CPythonNetworkStream::RecvBossList()
    Sorry
    Cauta
    Code:
    bool CPythonNetworkStream::RecvChannelPacket()
    La final adauga
    Code:
    #ifdef ENABLE_ATLAS_BOSS
    bool CPythonNetworkStream::RecvBossList()
    {
    	TPacketGCBossPosition packet1;
    	if (!Recv(sizeof(packet1), &packet1))
    		return false;
    
    	assert(int(packet1.wSize) - sizeof(packet1) == packet1.wCount * sizeof(TBossPosition) && "HEADER_GC_BOSS_POSITION");
    	CPythonMiniMap::Instance().ClearAtlasMarkInfoBoss();
    	for (int i = 0; i < packet1.wCount; ++i)
    	{
    
    		TBossPosition packet2;
    		if (!Recv(sizeof(TBossPosition), &packet2))
    			return false;
    
    		CPythonMiniMap::Instance().RegisterAtlasMarkBoss(CActorInstance::TYPE_NPC, packet2.szName, packet2.lX, packet2.lY, packet2.lTime);
    
    	}
    
    	return true;
    }
    #endif
  • Mesaje: 8
  • Reacții: 42
  • Mesaje utile: 0
  • Medalii

    Ca o mica completare in caz de erroare, in tutorial nu este de umblat in sectree_manager.cpp
    Code:
    cauta ->> snprintf(szFilename, sizeof(szFilename), "%s/%s/boss.txt", c_pszMapBasePath, szMapName); si schimba regen_load cu asta
    
    #ifdef ENABLE_ATLAS_BOSS
    			regen_load(szFilename, setting.iIndex, setting.iBaseX, setting.iBaseY, true);
    #else
    			regen_load(szFilename, setting.iIndex, setting.iBaseX, setting.iBaseY);
    #endif
    
    cauta -- >> void SECTREE_MANAGER::InsertNPCPosition(long lMapIndex, BYTE bType, const char* szName, long x, long y)
    
    mai jos adauga 
    
    #ifdef ENABLE_ATLAS_BOSS
    void SECTREE_MANAGER::SendBossPosition(LPCHARACTER ch)
    {
    	LPDESC d = ch->GetDesc();
    	if (!d)
    		return;
    	
    	long lMapIndex = ch->GetMapIndex();
    	
    	TEMP_BUFFER buf;
    	TPacketGCBossPosition p;
    	p.bHeader = HEADER_GC_BOSS_POSITION;
    	p.wCount = m_mapBossPosition[lMapIndex].size();
    	
    	TBossPosition bp;
    	
    	itertype(m_mapBossPosition[lMapIndex]) it;
    	for (it = m_mapBossPosition[lMapIndex].begin(); it != m_mapBossPosition[lMapIndex].end(); ++it)
    	{
    		bp.bType = it->bType;
    
    		strlcpy(bp.szName, it->szName, sizeof(bp.szName));
    
    		bp.lX = it->lX;
    		bp.lY = it->lY;
    		bp.lTime = it->lTime;
    		buf.write(&bp, sizeof(bp));
    	}
    	
    	p.wSize = sizeof(p) + buf.size();
    	
    	if (buf.size())
    	{
    		d->BufferedPacket(&p, sizeof(TPacketGCBossPosition));
    		d->Packet(buf.read_peek(), buf.size());
    	}
    	else
    		d->Packet(&p, sizeof(TPacketGCBossPosition));
    }
    
    void SECTREE_MANAGER::InsertBossPosition(long lMapIndex, BYTE bType,
    
    const char* szName
    
    , long lX, long lY, long lTime)
    {
    	m_mapBossPosition[lMapIndex].push_back(boss_info(bType, szName, lX, lY, lTime));
    }
    #endif 

    📢 Resurse Metin2 Premium!

    Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.

    Vezi resursele Cumpără premium
    Premium
    Premium
    Anunț
    Scrie răspuns

    Creează-ți un cont sau autentifică-te pentru a participa la discuție

    Trebuie să fii membru pentru a răspunde

    Creează-ți un cont

    Înregistrează-te și alătură-te comunității noastre

    Membrii pot crea subiecte noi și pot descărca resurse Metin2 Gratuit!


    Te poți înregistra rapid utilizând contul tău de Discord sau Github

    Înregistrare

    Autentifică-te

    • Subiecte similare

      • de kiro8890 » » în Probleme rezolvate
        3
        Răspunsuri
        156
        Vizualizări
        de kiro8890
      • de NEFFEX » » în Sisteme Metin2
        0
        Răspunsuri
        813
        Vizualizări
        de NEFFEX
      • de [HF]White » » în Îmbunătățiri
        0
        Răspunsuri
        900
        Vizualizări
        de [HF]White

    Înapoi la “Sisteme Metin2”

    Informații

    Utilizatori ce navighează pe acest forum: gabita0045, masteriodo1988-maker, Moxy203, r00t1ng, winkiller și 3 vizitatori