Lucrăm la îmbunătățirea site-ului! Este posibil ca unele module să nu funcționeze corect!
3 mesaje
Avatar utilizator
Administrator
  • Administrator

    Autor subiect

  • Mesaje: 2,607
  • Reacții: 29020
  • Mesaje utile: 17
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Server: Saga2 - Soon
  • Regat: Jinno
  • Discord: [Vezi ID]
  • Contact:
    Avatar utilizator
    Administrator

    Autor subiect

    Administrator
    *Descriere:

    Interzice calaritul de mount / cal in Zona de Razboi / alte mape PVP (cea mai buna si stricta solutie)

    *Poze / Video:
    [C++] Interzice calaritul in Razboi / Mape PvP - Mesaj 1 - Imagine 1
    *Link download / Code:

    Deschidem "char.h" si cautam:
    Code:
        bool Show (long lMapIndex, long x, long y, long z = LONG_MAX, bool bShowSpawnMotion = false);
    Adaugam deasupra
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Deschidem "char_horse.cpp" si cautam:
    Code:
        bool CHARACTER::StartRiding()
    Adaugam deasupra:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Cautam:
    Code:
            if (IsPolymorphed())
            {
                ChatPacket (CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT ("변신 상태에서는 말에 탈 수 없습니다."));
                return false;
            }
    Adaugam dupa:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Cautam:
    Code:
                if (IsRiding())
                {
                    return;
                }
    Adaugam:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Deschidem "char_item.cpp" si cautam:
    Code:
        static bool FN_check_item_socket (LPITEM item)
    Adaugam deasupra:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Cautam:
    Code:
            if (false == FN_check_item_sex (this, item))
            {
                ChatPacket (CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT ("성별이 맞지않아 이 아이템을 사용할 수 없습니다."));
                return false;
            }
    Adaugam:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Deschidem "cmd_general.cpp" si cautam:
    Code:
        ACMD (do_user_horse_ride)
    Adaugam deasupra:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Cautam in functia ACMD (do_user_horse_ride) ;
    Code:
            if (ch->IsDead() || ch->IsStun())
            {
                return;
            }
    Si adaugam sub:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Cautam in functia - ACMD (do_ride) ;
    Code:
            if (ch->IsDead() || ch->IsStun())
            {
                return;
            }
    Adaugam sub:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Deschidem "cmd_gm.cpp" si cautam:
    Code:
        void Command_ApplyAffect (LPCHARACTER ch, const char* argument, const char* affectName, int cmdAffect)

    Adaugam deasupra:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Cautam:
    Code:
            if (ch->IsHorseRiding())
            {
                ch->StopRiding();
            }
            else
            {
                ch->StartRiding();
            }
    Adaugam deasupra:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Cautam:
    Code:
            ch->HorseSummon (true, true);
    Adaugam deasupra:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Deschidem "input_login.cpp" si cautam:
    Code:
        static void _send_bonus_info (LPCHARACTER ch)

    Adaugam deasupra:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Cautam:
    Code:
            else if (ch->GetMapIndex() == 113)
            {
                if (COXEventManager::instance().Enter (ch) == false)
                {
                    // Denied entry to OX map.. If player, send to town. - [Ymir Dev Note]
                    if (ch->GetGMLevel() == GM_PLAYER)
                    {
                        ch->WarpSet (EMPIRE_START_X (ch->GetEmpire()), EMPIRE_START_Y (ch->GetEmpire()));
                    }
                }
            }
    Adaugam:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Deschidem "questlua_horse.cpp" si cautam:
    Code:
        extern int (*check_name) (const char* str);
    Adaugam:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Cautam:
    Code:
                ch->StartRiding();
    Adaugam deasupra:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Cautam:
    Code:
                bool bFromFar = lua_isboolean (L, 1) ? lua_toboolean (L, 1) : false;
    Adaugam deasupra:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Deschidem "questlua_pc.cpp" si cautam:
    Code:
        namespace quest

    Adaugam deasupra:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Cautam:
    Code:
        int pc_mount (lua_State* L)
    Mai jos gasim:
    Code:
                ch->RemoveAffect (AFFECT_MOUNT);
                ch->RemoveAffect (AFFECT_MOUNT_BONUS);
    Adaugam deasupra:
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.



    Acum deschidem toate questurile de tip: "ride_xxx.quest"

    Cautam ceva de genul:
    Code:
                    if pc.level < ride_info[vnum][5] then
                        say("")
                        say(gameforge.ride._010_say)
                        say("")
                    else
                        if 112 == pc.get_map_index() then
                            return
                        end
    Adaptam: (poate la tine codul e diferit, dar adaptezi - use brain.exe)
    Conținut: Ascuns
    Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.


    Deschidem "locale_string.txt" si adaugam:
    Code:
        "CANNOT_RIDE_HORSE_OR_MOUNT_IN_THIS_MAP";
        "<Control> You cannot use horse or mount on this map! ";

    Cum descarc de pe TeraBox?

    • Este asemănător cu Mega.nz
    • Instalați-vă clientul lor de Download de aici
    • Faceți-vă un cont (vă puteți loga cu Facebook / Google / etc)
    • Dacă nu vreți să descărcați clientul de Download, folosiți acest site
    • Gata! Acum puteți descărca resursele

    De ce folosim TeraBox?

    • Este gratuit
    • Primești 1TB de spațiu gratuit la orice cont creat!
    • Este ușor de folosit și varianta premium este foarte ieftină
    • Fișierele nu sunt șterse niciodată
    TeraBox logo
    Te asteptam si pe serverul de Discord :p - aici ne-am strans toata comunitatea de Metin2 din Romania.
    Link: https://discord.gg/Kr9nUpWa4X

    Suntem aproape 1000 membri! - Avem chat activ zilnic, support, cereri, resurse.



    See full signature

    📢 Resurse Metin2 Premium!

    Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.

    Vezi resursele Cumpără premium
    Premium
    Premium
    Anunț
  • Mesaje: 13
  • Reacții: 1
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Server: Alaska
  • Regat: Chunjo
  • Medalii

    Salut,mountul apare langa tine in mapa respectivă? Eu am ceva făcut după mapa OX,am luat exemplu,nu pot călării in map1 dar mountul apare langa
    Avatar utilizator
    Administrator
  • Administrator

    Autor subiect

  • Mesaje: 2,607
  • Reacții: 29020
  • Mesaje utile: 17
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Server: Saga2 - Soon
  • Regat: Jinno
  • Discord: [Vezi ID]
  • Contact:
    Avatar utilizator
    Administrator

    Autor subiect

    Administrator
    DocFather69 scrie: Salut,mountul apare langa tine in mapa respectivă? Eu am ceva făcut după mapa OX,am luat exemplu,nu pot călării in map1 dar mountul apare langa
    Depinde ce sistem ai, daca ai mount costume cu mount like horse, trebuie adaptat sistemul.

    Ala nu foloseste quest, deci trebuie facute modificari prin sursa.
    Te asteptam si pe serverul de Discord :p - aici ne-am strans toata comunitatea de Metin2 din Romania.
    Link: https://discord.gg/Kr9nUpWa4X

    Suntem aproape 1000 membri! - Avem chat activ zilnic, support, cereri, resurse.



    See full signature

    📢 Resurse Metin2 Premium!

    Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.

    Vezi resursele Cumpără premium
    Premium
    Premium
    Anunț
    Scrie răspuns

    Creează-ți un cont sau autentifică-te pentru a participa la discuție

    Trebuie să fii membru pentru a răspunde

    Creează-ți un cont

    Înregistrează-te și alătură-te comunității noastre

    Membrii pot crea subiecte noi și pot descărca resurse Metin2 Gratuit!


    Te poți înregistra rapid utilizând contul tău de Discord sau Github

    Înregistrare

    Autentifică-te

    • Subiecte similare

    Înapoi la “Îmbunătățiri”

    Informații

    Utilizatori ce navighează pe acest forum: blackk, DocFather69, uakkes și 3 vizitatori