Multi dintre voi nu stiti ca puteti modifica ratele din mob_proto.txt direct din joc, folosind event flags.
Adica nu mai trebuie sa modificati tabelele din mob_proto.txt manual.
Puteti modifica direct din joc valorile pentru:
- Experienta pe care o dau mobii
- Yang-ul pe care il dau monstri
- Sansa ca un mob sa dropeze un item
- Seteaza damage-ul la mobi: Ce e scris in mob_proto x valoarea noastra in procente. (Explic mai bine mai jos)
*Poze / Video:
*Link download / Code:
Valorile de dupa comenzi sunt procente fata de valoarea din mob_proto.
Experienta pe care o dau mobii, scriem in chat:
Code:
/e mob_exp x
Sansa ca un mob sa dropeze un item:x = Aici poti pune orice valoare vrei. De exemplu, daca pui 1, va fi foarte greu de crescut nivelul. (1% din valoarea din mob_proto.txt)
Daca punem 150 -> Marim rata cu 50%.
Code:
/e mob_item x
Yang-ul pe care il dau monstri:
x = Aici poti pune orice valoare vrei. De exemplu, daca pui 1, obiectele vor pica greu. (1% din valoarea din mob_proto.txt)
Daca punem 150 -> Marim rata cu 50%.
Code:
/e mob_gold x
Daca nu vrei sa pice deloc, scriem in chat pe rand:
x = Aici poti pune orice valoare vrei. De exemplu, daca pui 1, yang-ul se va dropa greu. (1% din valoarea din mob_proto.txt)
Daca punem 150 -> Marim rata cu 50%.
Code:
/e mob_gold 0
/e mob_gold_pct 0
Code:
/e mob_dam x
x = Aici poti pune orice valoare vrei. De exemplu, daca pui 1, damage-ul mobilor va fi mic. (1% din valoarea din mob_proto.txt)
Daca punem 150 -> Marim rata cu 50%.