Acesta este un FIX care rezolva un bug prezent pe toate serverele.

Cum se manifesta bug-ul?
Daca ai mai multe misiuni la un NPC, efectul (si anume sageata de Quest dedeasupra npc-ului) va fi afisat de mai multe ori, suprapus.
Adica, daca ai 5 misiuni la un NPC - efectul de sageata de deasupra la NPC va fi afisat de 5 ori, suprapus.
Acest fix rezolva acest lucru, permitand doar un singur efect, indiferent de numarul de misiuni pe care il ai la acel NPC.
*Poze / Video:
Deschidem PythonBackground.cpp si cautam:
CPythonBackground::Update()
if (rkMap.IsEnablePortal())
{
[...]
}
Cautam:
m_kMap_dwID_kReserveTargetEffect.clear();
Cautam:
m_kMap_dwTargetID_dwChrID.emplace(dwID, dwChrVID);
Cautam:
if (m_kMap_dwTargetID_dwChrID.end() != m_kMap_dwTargetID_dwChrID.find(dwID))
return;
Cautam:
if (m_kMap_dwID_kReserveTargetEffect.end() != m_kMap_dwID_kReserveTargetEffect.find(dwID))
{
m_kMap_dwID_kReserveTargetEffect.erase(dwID);
}
Deschidem PythonBackground.h si cautam:
std::map<DWORD, DWORD> m_kMap_dwTargetID_dwChrID;
Acum in locale_inc.h adaugam define:
#define ENABLE_NPC_TARGET_EFFECT_FIX