adevarata putere impotriva pietrelor metin: noul sistem dinamic de bonus damage!
Ce face level limit?
-seteaza o limita de nivel pentru pietre si trimite un mesaj privat jucatorului cu toate informatiile necesare
-se poate seta intervalul pentru a nu face spam
-se poate seta nivelul(sau se poate scoate) pentru diferentele de nivel
-daca diferenta de nivel setata si corespunde cu vnum-ul pietrei metin, trimite "DAMAGE_BLOCK" si informatiile necesare.
Ce face maximum damage?
-sistemul se poate configura foarte usor, este facut pe categorii de pietre metin (low,mid,high,event,etc) se pot adauga / schimba categoriile in functie de necesitate
-daca damage-ul real al tau intr-o piatra metin (ex. /m 8027) este de 25k, iar din sistem l-ai setat la 15k maxim, atunci damage-ul maxim pe care il poti da este de 15k in piatra metin.
-se poate seta pentru orice vnum, orice categorie de metin.
-se poate adapta atat pentru mobi cat si pentru sefi.
Ce face progresivitatea per nivel?
-sistemul progresiv:
-atunci cand level-ul tau real este de (ex. 90) iar piatra are nivel (ex. 90) - damage-ul tau o sa fie "cel real"
-atunci cand progresezi in nivele (ex. 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100) sistemul o sa modifice damage-ul tau real cu + 0,5% per nivel(configurabil)
maximul damage boost per nivel este de doar 10 nivele fata de piatra metin.
ex: daca ai o piatra de nivel 90, iar levelul tau este de 110, o sa dai damage-ul boostat doar pana la nivel 100 in pietrele metin.
aceelasi lucru se intampla si la pietrele de nivel mic, ex.: piatra de nivel 40, nu dai damage +50% daca ai nivel 110.
configuratie:
-se poate configura nivelul pana la cat sa urce in boost
-se poate configura boost-ul damage-ului aplicat
Ce face item-ul de bonus?
-sistemul de bonus:
-se poate seta un item care sa-ti ofere (x + %) din damage-ul final al pietrelor metin.
-ex: daca pentru vnum-ul pietrei (8027) ai setat un damage de maxim 30k echipand acest item ai +10% adica vei da 33k damage in piatra
-se poate configura oricat la "%" pentru orice item.
-toate bonusrile se combina (damage boost per nivel + item)
-ex.: inel semiluna, atunci cand il ai echipat, un jucator care nu are item-ul semiluna echipat da 30k maxim, pe cand tu daca il ai echipat ajungi la un damage de 33k (doar daca damage-ul tau atinge 33k)
-se poate intampla sa dai si 31,56k, atunci sistemul ia damage-ul tau real.
Ce inseamna asta pentru tine?
farm ultra-rapid: chiar si atunci cand nivelul tau depaseste cu mult piatra, acest bonus iti permite sa aplici un damage final semnificativ mai mare.
avantaj strategic: itemul specific devine acum o piesa cheie in echiparea unui farmer, oferind un avantaj cautat.
scalare inteligenta: bonusul se cumuleaza perfect cu boost-ul de damage deja existent, bazat pe diferenta de nivel, oferindu-ti un avantaj compus!
implementare de exceptie:
Beneficii sistem:
verificare dinamica: sistemul detecteaza automat itemul necesar(setat), indiferent de slotul in care este echipat, folosind definitiile standard (wear_max din length.h). nu necesita actualizari manuale daca configuratia sloturilor se schimba – este pregatit pentru orice item!
integrare perfecta: codul este implementat curat si eficient direct in fluxul de calcul al damage-ului, asigurand performanta optima si compatibilitate maxima.
echilibru pastrat: modificarea afecteaza doar limita superioara a damage-ului impotriva pietrelor metin, mentinand intact echilibrul general al jocului (pvm clasic si pvp).
Standard:80€
Pentru 3 persoane: 50€ (1/3)
*Modalități plată (obligatoriu): Revolut
*Timp de livrare (obligatoriu): 1-24H
*Alte condiții:
*Date contact: discord: abuserkontrolle.
*Declar că voi livra produsul în termenii menționați mai sus și înțeleg că, în cazul nerespectării acestora, pot fi supus unei reclamații: Da
