13 mesaje
  • Mesaje: 16
  • Reacții: 198
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Server: Versus2
  • Regat: Jinno
  • [ID Discord]
  • Contact:

    Medalii

    *Descriere:

    Sistem setari / config nou - Design Elveron. Puteti combina toate setarile aici (Optiuni Joc + Optiuni Sistem)


    Atentie! Inainte sa bagi acest sistem citeste comentariul de mai jos!!
    Foarte important!!
    game-options-elveron-t2280.html#p7629


    [C++/Py] Game Options Elveron - Mesaj 1 - Imagine 1
    Easy to manage categories, you just need to add it just like this:
    Code:
    option_data = [
        {
            "category": "Performance", # AdvancedGameOptions_0.py
            "subcategories": []
        },
        {
            "category": "Interface", # AdvancedGameOptions_1.py
            "subcategories": []
        },
        {
            "category": "Game", # AdvancedGameOptions_2.py
            "subcategories": []
        },
        {
            "category": "Environment", # AdvancedGameOptions_3.py
            "subcategories": []
        },
        {
            "category": "Sound", # AdvancedGameOptions_4.py
            "subcategories": []
        }
    ]
    After that, you just create a py file in uiscript/advanced_game_options and name it advancedgameoptions_<category index>.py
    The last step would be to add an icon for the category in ui/game/advanced_game_options/category_icons/

    The subcategories are automatically generated from the category UIScript file.

    Easy as that
    *Poze / Video (obligatoriu):


    *Link download:
    Conținut: Ascuns
    Reacționează ❤️ la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

    Conținut: Ascuns
    Reacționează ❤️ la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

    Cum descarc de pe TeraBox?

    Afișează detalii Ascunde detalii
    • Este asemănător cu Mega.nz
    • Instalați-vă clientul lor de Download de aici
    • Faceți-vă un cont (vă puteți loga cu Facebook / Google / etc)
    • Dacă nu vreți să descărcați clientul de Download, folosiți acest site
    • Gata! Acum puteți descărca resursele

    De ce folosim TeraBox?

    • Este gratuit
    • Primești 1TB de spațiu gratuit la orice cont creat!
    • Este ușor de folosit și varianta premium este foarte ieftină
    • Fișierele nu sunt șterse niciodată
    TeraBox logo

    📢 Resurse Metin2 Premium!

    Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.

    Vezi resursele Cumpără premium
    Premium
    Premium
    Anunț
  • Mesaje: 48
  • Reacții: 890
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Nemurirea sufletului
  • Server: -
  • Regat: Jinno
  • [ID Discord]
  • Contact:

    Medalii

    Mesaj de Lugh »

    Sunt cateva functii lipsa daca ai vrea sa le lasi, e vorba de functiile pentru text_x/y, calculateRect , anumite dependente care nu sunt specificate in tutorial, personal am avut de unde sa fac rost in afara de functiile de text_x/y :)
    Administrator Administrator
  • Mesaje: 3449
  • Reacții: 48358
  • Mesaje utile: 29
  • Status: Pe aici.. 🤠
  • Server: Saga2 - Soon
  • Regat: Jinno
  • [ID Discord]
  • Contact:
    Avatar utilizator
    Administrator
    Administrator

    Mesaj de [HF]White »

    Lugh scrie: Sunt cateva functii lipsa daca ai vrea sa le lasi, e vorba de functiile pentru text_x/y, calculateRect , anumite dependente care nu sunt specificate in tutorial, personal am avut de unde sa fac rost in afara de functiile de text_x/y :)
    Mai jos aveti completari pentru a face sistemul complet functional! :)

    - In primul rand, este necesar sa instalati add-on-ul lui Mali "Clipmask" - Official Clip Masking [REVERSED] :
    Conținut: Ascuns
    Reacționează ❤️ la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.


    - Dupa care faceti ce e in arhiva din postarea lui @xarazel

    - Apoi, revino la comentariul asta si fa ce e mai jos. Vei gasi functiile lipsa + 3 fix-uri.

    Lipsa functii:

    Conținut: Ascuns
    Reacționează ❤️ la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.


    Pentru eroarea:
    'Button' object has no attribute 'SetTextAlignLeft'

    Adaugati in class Button:
    Conținut: Ascuns
    Reacționează ❤️ la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.


    Rezolvari probleme

    1) Animatie text:
    Deschidem uiadvancedoptions.py si cautam:
    Code:
    def OnUpdate(self):
    Mai jos gasim si stergem:
    Conținut: Ascuns
    Reacționează ❤️ la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.


    2) Butoanele nu au clipmask

    GIF cu problema: https://gyazo.com/28f00b888ceb98f83342f6f1e941acfc

    Rezolvare - deschidem uiadvanced...py si cautam:
    Code:
                elif isinstance(child, ui.ToggleButton) or isinstance(child, ui.RadioButton) or isinstance(child, ui.Button)):
    Inlocuim cu:
    Conținut: Ascuns
    Reacționează ❤️ la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.


    3) Se strica clipmask la alte sisteme

    Acest lucru se intampla pentru ca acest sistem schimba ceva clase din ImageBox in ExtendedImageBox, iar daca nu ai facut tutorialul complet de la Mali cu Clipmask (tutorial + partea "Experimental") o sa ai probleme:

    Imagine cu problema:
    [C++/Py] Game Options Elveron - Mesaj 3 - Imagine 3


    Pentru a rezolva faceti asta - GrpExpandedImageInstance.cpp:
    //Find
    Code:
    	TPDTVertex vertices[4];
    	vertices[0].position.x = m_v2Position.x - 0.5f;
    	vertices[0].position.y = m_v2Position.y - 0.5f;
    	vertices[0].position.z = m_fDepth;
    	vertices[0].texCoord = TTextureCoordinate(su, sv);
    	vertices[0].diffuse = m_DiffuseColor;
    
    	vertices[1].position.x = m_v2Position.x - 0.5f;
    	vertices[1].position.y = m_v2Position.y - 0.5f;
    	vertices[1].position.z = m_fDepth;
    	vertices[1].texCoord = TTextureCoordinate(eu, sv);
    	vertices[1].diffuse = m_DiffuseColor;
    
    	vertices[2].position.x = m_v2Position.x - 0.5f;
    	vertices[2].position.y = m_v2Position.y - 0.5f;
    	vertices[2].position.z = m_fDepth;
    	vertices[2].texCoord = TTextureCoordinate(su, ev);
    	vertices[2].diffuse = m_DiffuseColor;
    
    	vertices[3].position.x = m_v2Position.x - 0.5f;
    	vertices[3].position.y = m_v2Position.y - 0.5f;
    	vertices[3].position.z = m_fDepth;
    	vertices[3].texCoord = TTextureCoordinate(eu, ev);
    	vertices[3].diffuse = m_DiffuseColor;
    
    	if (0.0f == m_fRotation)
    	{
    		float fimgWidth = float(pImage->GetWidth()) * m_v2Scale.x;
    		float fimgHeight = float(pImage->GetHeight()) * m_v2Scale.y;
    
    		vertices[0].position.x -= m_RenderingRect.left;
    		vertices[0].position.y -= m_RenderingRect.top;
    		vertices[1].position.x += fimgWidth + m_RenderingRect.right;
    		vertices[1].position.y -= m_RenderingRect.top;
    		vertices[2].position.x -= m_RenderingRect.left;
    		vertices[2].position.y += fimgHeight + m_RenderingRect.bottom;
    		vertices[3].position.x += fimgWidth + m_RenderingRect.right;
    		vertices[3].position.y += fimgHeight + m_RenderingRect.bottom;
    		if ((0.0f < m_v2Scale.x && 0.0f > m_v2Scale.y) || (0.0f > m_v2Scale.x && 0.0f < m_v2Scale.y)) {
    			STATEMANAGER.SetRenderState(D3DRS_CULLMODE, D3DCULL_CCW);
    		}
    	}
    	else
    	{
    		float fimgHalfWidth = float(pImage->GetWidth()) / 2.0f * m_v2Scale.x;
    		float fimgHalfHeight = float(pImage->GetHeight()) / 2.0f * m_v2Scale.y;
    
    		for (int i = 0; i < 4; ++i)
    		{
    			vertices[i].position.x += m_v2Origin.x;
    			vertices[i].position.y += m_v2Origin.y;
    		}
    
    		float fRadian = D3DXToRadian(m_fRotation);
    		vertices[0].position.x += (-fimgHalfWidth * cosf(fRadian)) - (-fimgHalfHeight * sinf(fRadian));
    		vertices[0].position.y += (-fimgHalfWidth * sinf(fRadian)) + (-fimgHalfHeight * cosf(fRadian));
    		vertices[1].position.x += (+fimgHalfWidth * cosf(fRadian)) - (-fimgHalfHeight * sinf(fRadian));
    		vertices[1].position.y += (+fimgHalfWidth * sinf(fRadian)) + (-fimgHalfHeight * cosf(fRadian));
    		vertices[2].position.x += (-fimgHalfWidth * cosf(fRadian)) - (+fimgHalfHeight * sinf(fRadian));
    		vertices[2].position.y += (-fimgHalfWidth * sinf(fRadian)) + (+fimgHalfHeight * cosf(fRadian));
    		vertices[3].position.x += (+fimgHalfWidth * cosf(fRadian)) - (+fimgHalfHeight * sinf(fRadian));
    		vertices[3].position.y += (+fimgHalfWidth * sinf(fRadian)) + (+fimgHalfHeight * cosf(fRadian));
    	}
    ///Change
    Conținut: Ascuns
    Reacționează ❤️ la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.



    Acum o sa fie totu perfect functional :)
    [C++/Py] Game Options Elveron - Mesaj 3 - Imagine 2
    [C++/Py] Game Options Elveron - Mesaj 3 - Imagine 1
    Multumim de completari: @xarazel @daemon
    Te asteptam si pe serverul de Discord :p - aici ne-am strans toata comunitatea de Metin2 din Romania.
    Link: https://discord.gg/jWxeDSf7HP

    Suntem peste 1700 membri! - Avem chat activ zilnic, support, cereri, resurse. :D :ymcowboy:




    See full signature
    Moderator Moderator
  • Mesaje: 533
  • Reacții: 6271
  • Mesaje utile: 20
  • Status: 🚀I'm gonna change the future!
  • Server: Nethis & Thoth
  • Regat: Chunjo
  • [ID Discord]
  • Contact:

    Medalii

    Avatar utilizator
    Moderator
    Moderator

    Mesaj de Andi »

    @[HF]White Multumim frumos :x


    See full signature
  • Mesaje: 11
  • Reacții: 51
  • Mesaje utile: 0
  • Regat: Jinno
  • [ID Discord]
  • Contact:

    Medalii

    Mesaj de daemon »

    Systemul functioneaza il recomand, ce nu am gasit prin e a fost un exemplu de buton Select.

    Edit:
    Ma refer la buton de dropdown cu select ui
    Administrator Administrator
  • Mesaje: 3449
  • Reacții: 48358
  • Mesaje utile: 29
  • Status: Pe aici.. 🤠
  • Server: Saga2 - Soon
  • Regat: Jinno
  • [ID Discord]
  • Contact:
    Avatar utilizator
    Administrator
    Administrator

    Mesaj de [HF]White »

    daemon scrie: Systemul functioneaza il recomand, ce nu am gasit prin e a fost un exemplu de buton Select.
    ce select?
    Te asteptam si pe serverul de Discord :p - aici ne-am strans toata comunitatea de Metin2 din Romania.
    Link: https://discord.gg/jWxeDSf7HP

    Suntem peste 1700 membri! - Avem chat activ zilnic, support, cereri, resurse. :D :ymcowboy:




    See full signature
  • Mesaje: 11
  • Reacții: 12
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Regat: Chunjo
  • Medalii

    Mesaj de Krini »

    'Button' object has no attribute 'SetRenderingRect'
    Administrator Administrator
  • Mesaje: 3449
  • Reacții: 48358
  • Mesaje utile: 29
  • Status: Pe aici.. 🤠
  • Server: Saga2 - Soon
  • Regat: Jinno
  • [ID Discord]
  • Contact:
    Avatar utilizator
    Administrator
    Administrator

    Mesaj de [HF]White »

    Krini scrie: 'Button' object has no attribute 'SetRenderingRect'
    citeste ce am scris.
    Te asteptam si pe serverul de Discord :p - aici ne-am strans toata comunitatea de Metin2 din Romania.
    Link: https://discord.gg/jWxeDSf7HP

    Suntem peste 1700 membri! - Avem chat activ zilnic, support, cereri, resurse. :D :ymcowboy:




    See full signature
  • Mesaje: 11
  • Reacții: 12
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Regat: Chunjo
  • Medalii

    Mesaj de Krini »

    well well
  • Mesaje: 26
  • Reacții: 196
  • Mesaje utile: 1
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Regat: Jinno
  • Medalii

    Vreo rezolvare pentru text ? mie imi apare asa si nu inteleg de ce

    [C++/Py] Game Options Elveron - Mesaj 10 - Imagine 1

    🔥 Hai pe Discord! - Chat activ și support direct

    Te așteptăm și pe serverul de Discord - aici ne-am strâns toată comunitatea de Metin2 din România.

    Alătură-te acum!
    1300+ de membri activi!
    Robot Discord
    Roboțelu'
    Anunț
    Scrie răspuns

    Creează-ți un cont sau autentifică-te pentru a participa la discuție

    Trebuie să fii membru pentru a răspunde

    Creează-ți un cont

    Membrii pot crea subiecte noi și pot descărca resurse Metin2 Gratuit!


    Te poți înregistra sau conecta rapid utilizând contul tău de Discord, Github sau Google.

    Înregistrare

    Autentifică-te

    Înapoi la “Sisteme Metin2”

    Informații

    Utilizatori ce navighează pe acest forum: ablados1, BabyMs, fouaddz, MDShved, Piticul14 și 9 vizitatori

    Discord ID copiat: