In mapoutdoorrenterhtp o sa vad ce functii are directx8/9[HF]White scrie: ↑eu apreciez ft mult modificarile astea ce tin de detalii mici, multi nu isi dau seama ca ceata + umbrele dau un vibe diferit pe server.qPastarnac scrie: ↑Sambata sau duminica ma uit,ar trebui sa se poata dar o sa fac doar pe gpu,multumesc de propunere ,nu ma asteptam sa fie folosita
am jucat servere unde nu era ceata deloc + umbrele scoase.. era oribil.
Anyway, eu am gasit o "modalitate" mai ciudata de a face ceata mai transparenta.
Am marit efectiv x2 distanta de la FogFarDistance:Code:env->m_fFogFarDistance *= 2.0f; // impinge FOGEND de 2 ori mai departe
Asta face sa fie mai transparenta ceata: Dar cu siguranta exista o varianta mai buna de a face acest lucru. Poate ne dai un sfat cv![]()
float density = 0.1f; // mai mic = ceata mai usoara
DWORD fogColor = D3DCOLOR_XRGB(100, 100, 100);
device->SetRenderState(D3DRS_FOGENABLE, TRUE);
device->SetRenderState(D3DRS_FOGCOLOR, fogColor);
device->SetRenderState(D3DRS_FOGTABLEMODE, D3DFOG_EXP2);
device->SetRenderState(D3DRS_FOGDENSITY, *(DWORD*)(&density));
Ceva de genu se seteaza densitatea la ceata







