12 mesaje
  • Mesaje: 32
  • Reacții: 371
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Regat: Shinsoo
  • [ID Discord]
  • Contact:

    Medalii

    [HF]White scrie:
    qPastarnac scrie:
    [HF]White scrie: e posibil sa facem ceata mai putin intensa?

    In departare arata destul de urat, sa facem cam 50% din intensitatea de acum:

    09-01-2025, 18-10-38.png
    Sambata sau duminica ma uit,ar trebui sa se poata dar o sa fac doar pe gpu,multumesc de propunere ,nu ma asteptam sa fie folosita
    eu apreciez ft mult modificarile astea ce tin de detalii mici, multi nu isi dau seama ca ceata + umbrele dau un vibe diferit pe server.

    am jucat servere unde nu era ceata deloc + umbrele scoase.. era oribil.

    Anyway, eu am gasit o "modalitate" mai ciudata de a face ceata mai transparenta.

    Am marit efectiv x2 distanta de la FogFarDistance:
    Code:
    		env->m_fFogFarDistance *= 2.0f; // impinge FOGEND de 2 ori mai departe

    Asta face sa fie mai transparenta ceata:
    Dar cu siguranta exista o varianta mai buna de a face acest lucru. Poate ne dai un sfat cv :)
    In mapoutdoorrenterhtp o sa vad ce functii are directx8/9

    float density = 0.1f; // mai mic = ceata mai usoara
    DWORD fogColor = D3DCOLOR_XRGB(100, 100, 100);

    device->SetRenderState(D3DRS_FOGENABLE, TRUE);
    device->SetRenderState(D3DRS_FOGCOLOR, fogColor);
    device->SetRenderState(D3DRS_FOGTABLEMODE, D3DFOG_EXP2);
    device->SetRenderState(D3DRS_FOGDENSITY, *(DWORD*)(&density));

    Ceva de genu se seteaza densitatea la ceata

    📢 Resurse Metin2 Premium!

    Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.

    Vezi resursele Cumpără premium
    Premium
    Premium
    Anunț
    Administrator Administrator
  • Mesaje: 3449
  • Reacții: 48407
  • Mesaje utile: 29
  • Status: Pe aici.. 🤠
  • Server: Saga2 - Soon
  • Regat: Jinno
  • [ID Discord]
  • Contact:
    Avatar utilizator
    Administrator
    Administrator

    Mesaj de [HF]White »

    qPastarnac scrie:
    [HF]White scrie:
    qPastarnac scrie: Sambata sau duminica ma uit,ar trebui sa se poata dar o sa fac doar pe gpu,multumesc de propunere ,nu ma asteptam sa fie folosita
    eu apreciez ft mult modificarile astea ce tin de detalii mici, multi nu isi dau seama ca ceata + umbrele dau un vibe diferit pe server.

    am jucat servere unde nu era ceata deloc + umbrele scoase.. era oribil.

    Anyway, eu am gasit o "modalitate" mai ciudata de a face ceata mai transparenta.

    Am marit efectiv x2 distanta de la FogFarDistance:
    Code:
    		env->m_fFogFarDistance *= 2.0f; // impinge FOGEND de 2 ori mai departe

    Asta face sa fie mai transparenta ceata:
    Dar cu siguranta exista o varianta mai buna de a face acest lucru. Poate ne dai un sfat cv :)
    In mapoutdoorrenterhtp o sa vad ce functii are directx8/9

    float density = 0.1f; // mai mic = ceata mai usoara
    DWORD fogColor = D3DCOLOR_XRGB(100, 100, 100);

    device->SetRenderState(D3DRS_FOGENABLE, TRUE);
    device->SetRenderState(D3DRS_FOGCOLOR, fogColor);
    device->SetRenderState(D3DRS_FOGTABLEMODE, D3DFOG_EXP2);
    device->SetRenderState(D3DRS_FOGDENSITY, *(DWORD*)(&density));

    Ceva de genu se seteaza densitatea la ceata
    am incercat cu EXP2 acu cateva ore si asta a rezultate :)))))
    Te asteptam si pe serverul de Discord :p - aici ne-am strans toata comunitatea de Metin2 din Romania.
    Link: https://discord.gg/jWxeDSf7HP

    Suntem peste 1700 membri! - Avem chat activ zilnic, support, cereri, resurse. :D :ymcowboy:




    See full signature

    🔥 Hai pe Discord! - Chat activ și support direct

    Te așteptăm și pe serverul de Discord - aici ne-am strâns toată comunitatea de Metin2 din România.

    Alătură-te acum!
    1300+ de membri activi!
    Robot Discord
    Roboțelu'
    Anunț
    Scrie răspuns

    Creează-ți un cont sau autentifică-te pentru a participa la discuție

    Trebuie să fii membru pentru a răspunde

    Creează-ți un cont

    Membrii pot crea subiecte noi și pot descărca resurse Metin2 Gratuit!


    Te poți înregistra sau conecta rapid utilizând contul tău de Discord, Github sau Google.

    Înregistrare

    Autentifică-te

    Înapoi la “FIX-uri”

    Informații

    Utilizatori ce navighează pe acest forum: kuze11 și 2 vizitatori

    Discord ID copiat: