*Descriere:
*Poze / Video:
*Link resursă (dacă e cazul): Salut, are cineva fix sau rezolvare , atunci cand dau hit de pe orice carcater arunca mult oponetul...
📢 Resurse Metin2 Premium!
Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.
Vezi resursele Cumpără premium
Premium
Anunț
Salut,
Acest lucru se intampla in timp ce dai duel sau si in cazul in care ataci pe cineva din alt regat ?
Are legătură cu setările de knockback / pushback din sursă sau din fișierele de game.
Câteva cauze posibile:
Valoarea de knockback (sau PushDistance)
În sursa serverului există o funcție ce calculează distanța cu care este împins adversarul după ce primește damage.
Dacă valoarea este prea mare sau formula de calcul nu e reglată, jucătorii vor fi aruncați prea departe.
Probleme la skilluri / animații
Unele skilluri au flag de knockback activ chiar și la hit normal. Dacă nu e configurat corect în skill_proto sau source, poate aplica efectul la fiecare atac.
Bug din pvp.cpp / battle.cpp
În fișierele sursă există funcții precum ComputeDamage și Damage, unde se aplică și mișcarea adversarului.
Caută liniile cu Knockback sau FlyTarget, acolo probabil e setată distanța greșit (ex. 300 în loc de 30).
Diferențe între client și server
Dacă clientul are valori diferite la pc2.txt / mob_proto comparativ cu serverul, poate apărea desincronizare la poziționare → personajul pare „aruncat”.
Mai jos iti voi explica ce sa verifici
1. Verificare și rezolvare din DB / TXT (fără recompilare sursă)
skill_proto (în DB sau TXT)
Deschide skill_proto și verifică la coloanele Flag sau Type.
Unele skilluri pot avea KNOCKBACK activ chiar și pentru atacuri de bază.
Dacă vezi la o abilitate normală (ex: NORMAL_HIT) flag-ul de knockback → dezactivează-l.
mob_proto / player settings
Pentru caractere (în special PC) nu ar trebui să existe valori de knockback setate.
Verifică dacă ai cumva setat ceva anormal la câmpurile de mișcare.
client pc2.txt
În pc2.txt (sau echivalent, depinde de client), verifică dacă valorile de „speed / move / knockback” sunt normale.
Dacă clientul are alte valori decât serverul → apare efectul vizual de „zbor la kilometri”.
Dacă după verificări tot apare problema → mergem la sursă.
2. Rezolvare din sursă (C++ / game)
Fișierele implicate sunt de obicei:
battle.cpp
char_battle.cpp
uneori și pvp.cpp
Exemplu de cod relevant
În battle.cpp găsești ceva de genul:
Dacă vrei să reduci distanța, setează valori mai mici:
În char.cpp există ceva de genul:
Ce recomand eu
Prima dată verifică DB și clientul → poate fi doar un flag greșit sau valori diferite între client și server.
Dacă tot apare bug-ul → modifică în sursă partea de knockback (battle.cpp / char.cpp).
Succes !!!
Acest lucru se intampla in timp ce dai duel sau si in cazul in care ataci pe cineva din alt regat ?
Are legătură cu setările de knockback / pushback din sursă sau din fișierele de game.
Câteva cauze posibile:
Valoarea de knockback (sau PushDistance)
În sursa serverului există o funcție ce calculează distanța cu care este împins adversarul după ce primește damage.
Dacă valoarea este prea mare sau formula de calcul nu e reglată, jucătorii vor fi aruncați prea departe.
Probleme la skilluri / animații
Unele skilluri au flag de knockback activ chiar și la hit normal. Dacă nu e configurat corect în skill_proto sau source, poate aplica efectul la fiecare atac.
Bug din pvp.cpp / battle.cpp
În fișierele sursă există funcții precum ComputeDamage și Damage, unde se aplică și mișcarea adversarului.
Caută liniile cu Knockback sau FlyTarget, acolo probabil e setată distanța greșit (ex. 300 în loc de 30).
Diferențe între client și server
Dacă clientul are valori diferite la pc2.txt / mob_proto comparativ cu serverul, poate apărea desincronizare la poziționare → personajul pare „aruncat”.
Mai jos iti voi explica ce sa verifici
1. Verificare și rezolvare din DB / TXT (fără recompilare sursă)
skill_proto (în DB sau TXT)
Deschide skill_proto și verifică la coloanele Flag sau Type.
Unele skilluri pot avea KNOCKBACK activ chiar și pentru atacuri de bază.
Dacă vezi la o abilitate normală (ex: NORMAL_HIT) flag-ul de knockback → dezactivează-l.
mob_proto / player settings
Pentru caractere (în special PC) nu ar trebui să existe valori de knockback setate.
Verifică dacă ai cumva setat ceva anormal la câmpurile de mișcare.
client pc2.txt
În pc2.txt (sau echivalent, depinde de client), verifică dacă valorile de „speed / move / knockback” sunt normale.
Dacă clientul are alte valori decât serverul → apare efectul vizual de „zbor la kilometri”.
Dacă după verificări tot apare problema → mergem la sursă.
Fișierele implicate sunt de obicei:
battle.cpp
char_battle.cpp
uneori și pvp.cpp
Exemplu de cod relevant
În battle.cpp găsești ceva de genul:
Ce poți modifica:void battle_end(struct battle * pkBattle)
{
...
if (bKnockBack)
{
int iDist = number(100, 200); // Distanța cu care este împins adversarul
victim->Knockback(attacker, iDist);
}
}
Dacă vrei să reduci distanța, setează valori mai mici:
sau chiar elimini knockback-ul la hit normal:int iDist = number(10, 30); // în loc de 100-200
Funcția Knockback// Dezactivezi knockback la atacuri de bază
// if (bKnockBack)
// {
// int iDist = number(100, 200);
// victim->Knockback(attacker, iDist);
// }
În char.cpp există ceva de genul:
Poți limita aici distanța maximă:void CHARACTER::Knockback(CHARACTER* pkAttacker, int iDist)
{
// cod care mută targetul
}
if (iDist > 50)
iDist = 50; // nu împinge mai mult de 50 unități
Prima dată verifică DB și clientul → poate fi doar un flag greșit sau valori diferite între client și server.
Dacă tot apare bug-ul → modifică în sursă partea de knockback (battle.cpp / char.cpp).
Succes !!!
🔥 Hai pe Discord! - Chat activ și support direct
Te așteptăm și pe serverul de Discord - aici ne-am strâns toată comunitatea de Metin2 din România.
Alătură-te acum!1300+ de membri activi!
Roboțelu'
Anunț
-
Subiecte similare
-
2Răspunsuri350Vizualizăride YTmaster
-
2Răspunsuri909Vizualizăride wzy26022
-
de ZuZuR » » în Arhivă cereri3Răspunsuri392Vizualizăride [HF]White
-
de Syre » » în Arhivă cereri2Răspunsuri349Vizualizăride Syre
-
2Răspunsuri334Vizualizăride [HF]White
-
Informații
Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Discord ID copiat:
