Te-ai saturat sa faca playerii spam cu alchimia in map1?
Scoob are solutia!
Mai jos aveti un fix care rezolva problema cu deschiderea cuferelor COR atunci cand inventarul de alchimie este plin.
Dupa ce bagam rezolvarea, jucatorii nu vor mai putea deschide cufere Cor sau ce cufere aveti voi din care pica diamante, rubine, safie, etc.
Astfel, playerii nu vor mai putea face spam cu iteme dropate map1 sau in oricare alta mapa

Nota! Daca nu aveti alchimia mitica stergeti partea asta:
else if (DragonSoulStepTypes == 5)
row_type = "Mitic";
Inventarul alchimiei (Safir) este plin!
*Poze / Video:
Dupa FIX:
*Link download / Code:
Adaugam in service.h / CommonDefines.h:
#define FIX_COR_SPAM
void CHARACTER::CopyDragonSoulItemGrid(std::vector<WORD>& vDragonSoulItemGrid) const
{
vDragonSoulItemGrid.resize(DRAGON_SOUL_INVENTORY_MAX_NUM);
std::copy(m_pointsInstant.wDSItemGrid, m_pointsInstant.wDSItemGrid + DRAGON_SOUL_INVENTORY_MAX_NUM, vDragonSoulItemGrid.begin());
}
Cautam:
case ITEM_GIFTBOX:
{
DWORD dwBoxVnum = item->GetVnum();
std::vector <DWORD> dwVnums;
std::vector <DWORD> dwCounts;
std::vector <LPITEM> item_gets(NULL);
int count = 0;