*Descriere:
FIX-ul de mai jos consta in dezactivarea yang bomb-ului de pe server.
Ce inseamna asta?
Adica, yang-ul nu va mai pica pe jos in cantitati uriase. Acest lucru face lag adesea, mai ales cand sunt multi jucatori in aceeasi zona.
Cu modificarea de mai jos,
vei dezactiva acest "Yang Bomb", astfel yang-ul nu va mai pica pe jos in cantitati mari.
*Poze / Video:
Inainte:
Dupa FIX:
*Link download / Code:
1. Intram in
char_battle.cpp si cautam partea asta de cod:
Conținut: Ascuns
⚠️ NU trebuie să răspunzi la subiect! Doar lasă un "Like" la acest post și conținutul se va afișa automat.
2. Inlocuim cu:
Conținut: Ascuns
⚠️ NU trebuie să răspunzi la subiect! Doar lasă un "Like" la acest post și conținutul se va afișa automat.
3. Cautam:
Conținut: Ascuns
⚠️ NU trebuie să răspunzi la subiect! Doar lasă un "Like" la acest post și conținutul se va afișa automat.
4. Inlocuim sau adaptam ( vezi
#ifdef DISABLE_YANG_BOMB):
Conținut: Ascuns
⚠️ NU trebuie să răspunzi la subiect! Doar lasă un "Like" la acest post și conținutul se va afișa automat.
5. Adaugam in
service.h /
CommonDefines.h:
Conținut: Ascuns
⚠️ NU trebuie să răspunzi la subiect! Doar lasă un "Like" la acest post și conținutul se va afișa automat.
Atat 