Din cauza unor calculari eronate in sursa facute de ymir, sansa de lovitura critica si patrunzatoare nu este 100% chiar daca tu ai 100% bonus critica / patrunzatoare.
Dupa aceasta rezolvarea, skillurile vor avea si ele sansa de critica / patrunz. calculata corect!
*Link download / Code:
Pentru a rezolva deschidem char_battle.cpp si cautam:
Code:
if (type == DAMAGE_TYPE_MELEE || type == DAMAGE_TYPE_RANGE || type == DAMAGE_TYPE_MAGIC)Code:
if (iCriticalPct)
{
if (iCriticalPct >= 10) // 10보다 크면 5% + (4마다 1%씩 증가), 따라서 수치가 50이면 20%
iCriticalPct = 5 + (iCriticalPct - 10) / 4;
else // 10보다 작으면 단순히 반으로 깎음, 10 = 5%
iCriticalPct /= 2;Code:
if (iPenetratePct)
{
{
CSkillProto* pkSk = CSkillManager::instance().Get(SKILL_RESIST_PENETRATE);
if (NULL != pkSk)
{
pkSk->SetPointVar("k", 1.0f * GetSkillPower(SKILL_RESIST_PENETRATE) / 100.0f);
iPenetratePct -= static_cast<int>(pkSk->kPointPoly.Eval());
}
}inainte de caclularea nerf-ului - asa trebuie sa arate functiile:


la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

