Acest ghid este compus din 2 parti: Parte server + Parte client.
Pentru acest tutorial vom folosi ca exemplu aceasta Harta: mapa-arena-infern-t2269.html
Pregatire:
- Pentru inceput, aveti nevoie de arhiva mapei
- Sa fim conectati la WinSCP
- Decrypter Client
- Atlasinfo Manager (in caz ca nu avem Base Position)
Tutorial - Parte server:
1) Ne conectam la WinSCP / alt client FTP si mergem in:
Code:
/usr/home/game/share/locale/romania/map2) Aici punem folderul mapei, in cazul meu: teufel_pvpmap_
Structura obligatorie folder mapa serverside:
3) Deschidem fisierul INDEX din folderul map si adaugam la sfarsitul fisierului mapa noastra:
Code:
306 teufel_pvpmap_Nota: Acel numar din fata la nume trebuie sa fie unic! Acela va fi index-ul mape noastre.
Nota: Dupa index trebuie sa punem numele de la folderul pe care l-am pus la pasul 2.
4) Acum, mergem in CH-ul unde vrem sa bagam harta, de exemplu:
Code:
/usr/home/game/server/ch1/core_25) Salvam totul.Nota: Numerele de la INDEX-uri trebuie sa fie in ordine, adica de la cel mai mic numar la cel mai mare.
Tutorial - Parte client:
1) Despachetam din pack locatia unde avem mapele. In general, daca nu ai facut modificari, este: Outdoor.eix/.epk
2) Adaugam si aici folderul mapei. In cazul nostru: metin2_map_arena
Pe clientside toate fisierele .txt din folderul mapei trebuie sa fie cu litere mici!
3) In arhiva mapei veti vedea ca pe langa folderul mapei mai avem si alte fisiere/foldere pe care trebuie sa le bagam.
Daca in arhiva aveti un folder "ymir work" (cum e in cazul nostru), bagam continutul folderului in folderul Outdoor.
Mai sunt cazuri in care o mapa descarcata vine cu fisierele ei .eix/.epk. In cazul asta, iei cele 2 fisiere si le bagi in folderul pack --> Dupa care treci aceste fisiere in fisierul INDEX din pack ca sa le citeasca clientul.
Dar in exemplul din acest tutorial, avem folderul ymir work de unde luam folderele si le bagam pur si simplu in Outdoor.
Exista si varianta sa facem noi .eix/.epk pentru mapa daca nu avem, sau sa creaam un folder dedicat pt aceste chestii. Dar asa cum fac eu mi se pare cel mai simplu si ramane totul organizat (Outdoor = tot ce tine de mape).
4) Despachetam root si deschidem fisierul: atlasinfo.txt
Veti vedea ca fiecare linie are formatul asta:
Code:
nume_folder_mapa COORDONATE_X COORDONATE_Y LATIME_MAPA LUNGIME_MAPA Toate aceste date se pot gasi in fisierul Setting.txt din folderul mapei. (in caz ca arhiva mapei nu contine si atlasinfo.txt)
O sa dati peste mape care au Base Position 0,0. In acest caz, va trebui sa creati voi singuri coordonatele folosind acest program:
app-atlasinfo-manager-t3950.html
Dar, deobicei avem facut si Base Position, deci nu trebuie sa va stresati.
5) Despachetam locale si facem acelasi lucru cu atlasinfo.txt de acolo.
6) Impachetam tot, dam un reboot la server si in joc scriem comanda:
Code:
/warp X YCode:
/warp 32082 32082Extra:
Daca vrem sa ne teleportam in mapa folosind un cuvant/grup de litere in loc de coordonate, de exemplu:
Code:
/go arenaAici adaugam:
Code:
add_goto_info("wb", 0, 306, 32082, 32082)Si dam un reboot.
Cam asta este ghidul complet de adaugare a unei mape noi pe serverul vostru de Metin2 - Este un tutorial actualizat si scris complet de mine pentru comunitatea Metin2.Forum.





