*Poze / Video:
pentru fix-urile de mai jos puteti sa ii multumiti lui ARiver
preview merge acum nu am mai gasit al bug v-am lasat tot
*Link download / Code:
1. Cautati functia asta si inlocuiti cu ce am lasat eu mai jos ca sa nu mai treaca prin pereti cand dai space/auto la metin trecea prin el
GameLib/ActorInstanceCollisionDetection.cpp
2. Cautati asta aici pui mount ca sa poata sa atace inainte de return3;
Userinterface/InstanceBase.cpp
3. in GameLib/ActorInstance.cpp:
4. fix 4 daca folositi mitachi mount like horse vede ca trebuie pus aici case la mount din mob proto alfe se transforma in cal la relog teleport bagati aici la rand dupa celelate case 20128
common/VnumHelper.h
5. fix pentru pickaxe si fishingrod replace la functia asta
Userinterface/InstanceBase.cpp
6. fix cel mai important pentru costum weapon value(3) tot asa dati replace la functia asta
Userinterface/InstanceBase.cpp
7. alta varianta de costum weapon probabil marty nu stiu mie imi merge cu prima varianta asta nu este testata
Userinterface/InstanceBase.cpp
8. instancebase.cpp fix fishingrod can't attack
//In InstanceBase.cpp :
// find :
BOOL CInstanceBase::IsHoldingPickAxe()
{
const int c_iPickAxeStart = 29101;
const int c_iPickAxeEnd = 29110;
return m_awPart[CRaceData::PART_WEAPON] >= c_iPickAxeStart && m_awPart[CRaceData::PART_WEAPON] <= c_iPickAxeEnd;
}
//Add:
#ifdef ENABLE_STANDING_MOUNT
BOOL CInstanceBase::IsHoldingFishRod()
{
const int c_iFishRodStart = 27400;
const int c_iFishRodEnd = 27590;
return m_awPart[CRaceData::PART_WEAPON] >= c_iFishRodStart && m_awPart[CRaceData::PART_WEAPON] <= c_iFishRodEnd;
}
#endif
//check that you just have fishrod vnum between 27400 and 27590
//find in bool CInstanceBase::CanAttack():
if (IsHoldingPickAxe())
return false;
//add:
if (IsHoldingFishRod() && IsMountingHoverBoard())
return false;//Find
BOOL IsHoldingPickAxe(); BOOL IsHoldingFishRod();
la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.




