Tested, its working with little modification. (to show
bosses counter)
char_manager.cpp search inside CHARACTER_MANAGER::SpawnMob:
if (bShow && !ch->Show(lMapIndex, x, y, z, bSpawnMotion))
{
M2_DESTROY_CHARACTER(ch);
sys_log(0, "SpawnMob: cannot show monster");
return NULL;
}
Add after:
Reacționează

la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.
MonsterController.cpp search:
static const std::unordered_map<uint8_t, eCounterTypes> mMonsterValidator = {
{MOB_RANK_BOSS, eCounterTypes::MONSTER_COUNTER_BOSS},
{MOB_RANK_KING, eCounterTypes::MONSTER_COUNTER_KING}
};
if (pMobData->m_table.bType == CHAR_TYPE_MONSTER) {
auto fIT = mMonsterValidator.find(pMobData->m_table.bRank);
if (fIT != mMonsterValidator.end())
return fIT->second;
}
if (pMobData->m_table.bType == CHAR_TYPE_STONE)
return eCounterTypes::MONSTER_COUNTER_STONES;
replace to this:
Reacționează

la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.