Daca esti ucis, pastreaza buff-urile active.
Este varianta rezolvata de la acest mic "sistem" + are copatibilitate cu sistemul de Premium Affect (pe care il gasesti aici: system-premium-affect-rank-t3903.html)
Cum functioneaza?
- PvM (daca esti ucis de un mob) → Buff-urile sunt pastrate cand dai respawn
- PvP (daca un player te omoara) → Buffurile sunt eliminate
Buff-urile includ: abilitati (aura/iures/binecuvantare/etc.) si optional: licori mov & verzi.
Poti adauga si alte abilitati in lista, foarte simplu.
Poti modifica acest mic "sistem" sa functioneze cu Sistem Premium - (daca playerul are un anumit affect, de exemplu)
*Poze / Video:
*Link download / Code:
Adaugam in service.h:
Code:
#define BUFF_REMOVE_DEATHCode:
void ClearAffect(bool bSave = false);Deschidem char_affect.cpp si cautam:
Code:
void CHARACTER::ClearAffect(bool bSave)Deschidem char_battle.cpp si cautam:
Code:
ClearAffect(true);Daca nu vrei sa folosesti cu PREMIUM AFFECT, foloseste asta:
Deschidem InstanceBase.h si cautam:
Code:
class CInstanceBase
{Deschidem InstanceBaseBattle.cpp si cautam:
void CInstanceBase::Die()
Mai jos gasim:
__ClearAffects();
Adaptam / inlocuim:


la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

