Diferit fata de 3ds-max-kolen-script-change-path-textur ... t2963.html. Are multe mici "fixuri"si "checks". Si mult mai multe features.
Deci, ce face?
Code:
- Are o interfață grafică (UI) cu controale pentru a specifica vechiul și noul path al texturilor.
- Permite selectarea folderelor prin butoane de tip "browse".
- Poate funcționa în mod "Preview only", fără să facă modificări efective.
- Oferă opțiunea de a face căutarea case-sensitive.
- Include un filtru opțional pentru a procesa doar fișiere cu extensiile .png, .dds, și .tga.
- Poate fi aplicat doar pe obiectele selectate în scenă, dacă se bifează opțiunea corespunzătoare.
- Poate face backup la path-urile originale ale texturilor, salvate în variabila globală `textureBackupMap`.
- Butonul "Replace Paths" caută și înlocuiește path-urile texturilor conform regulilor definite:
- Compară path-ul curent al texturii cu cel vechi introdus de utilizator.
- Dacă se potrivește, construiește un nou path cu baza definită de utilizator și numele fișierului.
- Dacă este bifată opțiunea de preview, doar afișează modificările într-o casetă de text.
- Dacă nu este preview, actualizează efectiv path-ul texturii în scenă.
- Afișează un raport în interfață cu numărul de texturi procesate.
- Raportul poate fi salvat într-un fișier text prin butonul "Save Report to File".
- Toate operațiunile de modificare sunt grupate într-o acțiune de tip `undo`, pentru a permite revenirea.
- Fereastra UI este creată și afișată automat la rularea scriptului (`createDialog`).
*Link download / Code:

la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.