Pentru modelele imense, impartite in aceeasi scena in 3ds max, lucrul pe coliziuni iti da foarte multe batai de cap si efectiv te rupe si la ochi, si la timp. Scriptul pe care il foloseam (a fost adaugat si pe forum acum ceva timp, link aici: plugin-collision-helper-pentru-3ds-max-t4017.html exporta toate obiectele ce aveau in denumire sintaxa normala de "collisionXX"sau "heightplanexx" si asa mai departe, lucrul asta, pentru mine cel putin incurcandu-ma foarte tare.
Mai jos o sa va las o versiune updatata care:
Dai export la coliziuni - doar obiectele selectate!
Iti arata in mini-gui-ul scriptului obiectele selectate impreuna cu parent-ul obiectelor (daca exista)
Iti confirma cate coliziuni(obiecte) au fost exportate
Daca intampinati orice problema, va rog sa ma anuntati.
Pe viitor as vrea sa lucrez si cu tool-ul de scale, pe moment scriptu (la fel ca originalul) nu poate citii si exporta modificare facute cu tool-ul de Scale din 3ds, fiind limitat la manual adjustments pe partea de width si height.
Modificarile pe care le faceti voi, le faceti pe propria raspundere, pentru asta nu ofer suport. Scripturile in 3ds Max sunt foarte sensibile si un mare pain in the ass.
*Poze / Video:
![[SCRIPT] [3ds MAX 2018] Collision Helper Reviewed by Kolen - Mesaj 1 - Imagine 1 [SCRIPT] [3ds MAX 2018] Collision Helper Reviewed by Kolen - Mesaj 1 - Imagine 1](https://i.imgur.com/KTiKTpi.png)
*Link download / Code:

la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.
