Afiseaza un efect pentru itemele de pe jos (drop) in functie de tipul acestora / vnum setat custom.
Adica, poti pune o culoare de efect pentru un tip de iteme (exemplu: cercei) si o alta culoare pentru alt item, exemplu: armuri.
Poti de asemenea sa setezi tu manual vnum si culoarea acestuia.
Poti gasi efecte de drop in urmatoarele topicuri:
efect-drop-iteme-t4438.html
post9880.html#p9880
drop-effect-t1950.html
*Poze / Video:
*Link download / Code:
Efectele le puteti ajusta dupa preferinte.
## Pasul 1
UserInterface/PythonItem.h
Deschidem fisierul si cautam:
Code:
typedef struct SGroundItemInstance
Cautam urmatorul cod:
Code:
DWORD __Pick(const POINT& c_rkPtMouse);
Cautam:
Code:
DWORD m_dwDropItemEffectID;
## Pasul 2
UserInterface/PythonItem.cpp
Cautam:
Code:
// attaching effect
CEffectManager & rem = CEffectManager::Instance();
pGroundItemInstance->dwEffectInstanceIndex =
rem.CreateEffect(m_dwDropItemEffectID, D3DXVECTOR3(x, -y, z), D3DXVECTOR3(0,0,0));
Cautam:
Code:
void CPythonItem::Create()
Cautam:
Code:
m_dwPickedItemID = INVALID_ID;
Cautam destructorul:
Code:
CPythonItem::~CPythonItem()
{
assert(m_GroundItemInstanceMap.empty());
}


la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

