*Descriere:
Arata descrierea la itemele de up din fereastra de Refine (fierar/pergament binecuvantat/metal magic/ etc.)
Cu ajutorul functiilor de mai jos vei adauga tooltip cu descrierea de la itemele respective de upgrade, astfel jucatorul va stii mai bine de ce are nevoie pentru a face upgrade la sabie/armura/accesoriu.
*Poze / Video:
*Link download / Code:
Deschidem
root/uiRefine.py si cautam:
Adaugam sub:
Reacționează
la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.
Cautam:
self.titleBar.SetCloseEvent(ui.__mem_func__(self.CancelRefine))
Adaugam:
Reacționează
la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.
Cautam:
def Close(self):
self.dlgQuestion = None
self.Hide()
Adauga:
Reacționează
la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.
Cauta:
slot = self.__MakeSlot()
slot.SetParent(self)
slot.SetPosition(15, self.dialogHeight)
itemImage = self.__MakeItemImage()
itemImage.SetParent(slot)
item.SelectItem(vnum)
itemImage.LoadImage(item.GetIconImageFileName())
Inlocuim cu:
Reacționează
la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.
Cauta:
net.SendRefinePacket(255, 255)
Adauga inainte:
Reacționează
la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.
Deschidem c
onstInfo.py si adaugam:
# Showing description of item in refine window.
ENABLE_REFINE_ITEM_DESCRIPTION = 1
Optional: Daca vreti sa aratati unde se pot dropa itemele de upgrade, puteti face ceva de genul:
Show Spoiler
#locale_game.txt:
REFINE_ITEM_CAN_BE_DROPPED_FROM Can be dropped from:
Modificam
def OverInItem cu:
def OverInItem(self, slotIndex):
import grp, nonplayer
if not self.tooltipItem or slotIndex > len(TOOLTIP_DATA):
return
slotVnum = TOOLTIP_DATA[slotIndex]
self.tooltipItem.ClearToolTip()
self.tooltipItem.AddItemData(slotVnum, 0, 0, 0, 0, player.INVENTORY)
customInfoDropDict = \
{
27992 : (2061, 2062, 2063, 2065, 2068, 2069),
30190 : (2201, 2204, 2205),
50181 : (2312, 2314, 2402, 2091, 2092, 1901, 1092, 2307, 2493),
}
if slotVnum in customInfoDropDict:
self.tooltipItem.AppendSpace(5)
self.tooltipItem.AutoAppendTextLine(localeInfo.REFINE_ITEM_CAN_BE_DROPPED_FROM, grp.GenerateColor(0.6911, 0.8754, 0.7068, 1.0))
for mobVnum in customInfoDropDict.get(slotVnum):
self.tooltipItem.AutoAppendTextLine(nonplayer.GetMonsterName(mobVnum))
self.tooltipItem.AlignHorizonalCenter()
self.tooltipItem.ShowToolTip()