12 mesaje
Administrator Administrator
  • Mesaje: 3449
  • Reacții: 48427
  • Mesaje utile: 29
  • Status: Pe aici.. 🤠
  • Server: Saga2 - Soon
  • Regat: Jinno
  • [ID Discord]
  • Contact:
    *Descriere:

    Update 10/03/2025

    Au fost rezolvate inca 2 bug-uri:
    - Acum poti vinde iteme la Shop NPC (Multumim @GreposX )
    - Acum poti muta itemele dintr-un inventar in altul si poti pune iteme in switchbot Sanii (Multumim @devilconx)

    Salut Metin2Forum! :x

    Mai jos aveti un mega-release cu Special Storage (K Inventory) - FULL cu toate FIX-urile.

    Aveti rezolvari sa mearga si pe sursa lui Martysama.

    In arhiva veti gasi tutorial + fix-urile pe care le faceti dupa ce bagati sistemul.

    Bug-uri rezolvate:

    - Itemele pot fi mutate intre inventarul normal si cel special (si invers).
    - Itemele pot fi mutate intre depozit si Special Inventory (si invers).
    - Posibilitatea de a vinde direct din inventarul special (atat prin drag & drop, cat si prin butonul „Vinde”).
    - Stackarea obiectelor.



    *Poze / Video (obligatoriu):
    [C++/Py] System Inventar Special K - FULL & FIXED - Mesaj 1 - Imagine 2
    [C++/Py] System Inventar Special K - FULL & FIXED - Mesaj 1 - Imagine 1

    *Link download:
    Conținut: Ascuns
    Reacționează ❤️ la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

    Cum descarc de pe TeraBox?

    Afișează detalii Ascunde detalii
    • Este asemănător cu Mega.nz
    • Instalați-vă clientul lor de Download de aici
    • Faceți-vă un cont (vă puteți loga cu Facebook / Google / etc)
    • Dacă nu vreți să descărcați clientul de Download, folosiți acest site
    • Gata! Acum puteți descărca resursele

    De ce folosim TeraBox?

    • Este gratuit
    • Primești 1TB de spațiu gratuit la orice cont creat!
    • Este ușor de folosit și varianta premium este foarte ieftină
    • Fișierele nu sunt șterse niciodată
    TeraBox logo
    Te asteptam si pe serverul de Discord :p - aici ne-am strans toata comunitatea de Metin2 din Romania.
    Link: https://discord.gg/jWxeDSf7HP

    Suntem peste 1700 membri! - Avem chat activ zilnic, support, cereri, resurse. :D :ymcowboy:




    See full signature

    📢 Resurse Metin2 Premium!

    Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.

    Vezi resursele Cumpără premium
    Premium
    Premium
    Anunț
    Administrator Administrator
  • Mesaje: 3449
  • Reacții: 48427
  • Mesaje utile: 29
  • Status: Pe aici.. 🤠
  • Server: Saga2 - Soon
  • Regat: Jinno
  • [ID Discord]
  • Contact:
    Avatar utilizator
    Administrator
    Administrator

    Mesaj de [HF]White »

    In char_item.cpp & char.h

    Change all BYTE bCell -> UINT bCell
    Change all BYTE bDestCell -> UINT bDestCell

    Recompile the source.
    Te asteptam si pe serverul de Discord :p - aici ne-am strans toata comunitatea de Metin2 din Romania.
    Link: https://discord.gg/jWxeDSf7HP

    Suntem peste 1700 membri! - Avem chat activ zilnic, support, cereri, resurse. :D :ymcowboy:




    See full signature
  • Mesaje: 6
  • Reacții: 4
  • Mesaje utile: 0
  • Medalii

    Mesaj de Vanille »

    Nu funcționează pentru mine, pot trece de la inventarul special la inventarul normal, dar nu funcționează de la inventarul normal la inventarul special.

    EDIT :

    def SelectEmptySlot et def SelectItemSlot :



    if player.SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY == attachedSlotType:



    To :

    if player.SLOT_TYPE_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY == attachedSlotType:

    #Solved
  • Mesaje: 1
  • Reacții: 1
  • Mesaje utile: 0
  • Regat: Jinno
  • Medalii

    Mesaj de Varty »

    Pentru switchul acesta, in char_item.cpp/void CHARACTER::SetItem, nu ar trebui sa avem ceva legat de noile inventare?

    Mie-mi intra pe default `sys_err("Invalid Inventory type %d", window_type);`

    Nu vad in tutorialul pentru char_item ceva anume pentru acest switch, voi aveti ceva?

    Syserr `SYSERR: Apr 10 14:36:02 :: SetItem: Invalid Inventory type 8`
  • Mesaje: 29
  • Reacții: 11
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Regat: Jinno
  • [ID Discord]
  • Contact:

    Medalii

    Mesaj de Robert »

    Code:
    char_item.cpp: In member function 'CItem* CHARACTER::GetItem(TItemPos) const':
    char_item.cpp:287:25: error: 'struct PlayerSlotT' has no member named 'pDSItems'; did you mean 'pItems'?
      287 |   return m_PlayerSlots->pDSItems[wCell];
          |                         ^~~~~~~~
          |                         pItems
    char_item.cpp: In member function 'void CHARACTER::SetItem(TItemPos, LPITEM, bool)':
    char_item.cpp:377:33: error: 'struct PlayerSlotT' has no member named 'pDSItems'; did you mean 'pItems'?
      377 |    LPITEM pOld = m_PlayerSlots->pDSItems[wCell];
          |                                 ^~~~~~~~
          |                                 pItems
    char_item.cpp:390:26: error: 'struct PlayerSlotT' has no member named 'pDSItems'; did you mean 'pItems'?
      390 |       if (m_PlayerSlots->pDSItems[p] && m_PlayerSlots->pDSItems[p] != pOld)
          |                          ^~~~~~~~
          |                          pItems
    char_item.cpp:390:56: error: 'struct PlayerSlotT' has no member named 'pDSItems'; did you mean 'pItems'?
      390 |       if (m_PlayerSlots->pDSItems[p] && m_PlayerSlots->pDSItems[p] != pOld)
          |                                                        ^~~~~~~~
          |                                                        pItems
    char_item.cpp:424:19: error: 'struct PlayerSlotT' has no member named 'pDSItems'; did you mean 'pItems'?
      424 |    m_PlayerSlots->pDSItems[wCell] = pItem;
          |                   ^~~~~~~~
          |                   pItems
    char_item.cpp: At global scope:
    char_item.cpp:556:2: error: expected unqualified-id before 'for'
      556 |  for (i = 0; i < SKILL_BOOK_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |  ^~~
    char_item.cpp:556:14: error: 'i' does not name a type
      556 |  for (i = 0; i < SKILL_BOOK_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |              ^
    char_item.cpp:556:48: error: expected unqualified-id before '++' token
      556 |  for (i = 0; i < SKILL_BOOK_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |                                                ^~
    char_item.cpp:568:2: error: expected unqualified-id before 'for'
      568 |  for (i = 0; i < UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |  ^~~
    char_item.cpp:568:14: error: 'i' does not name a type
      568 |  for (i = 0; i < UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |              ^
    char_item.cpp:568:51: error: expected unqualified-id before '++' token
      568 |  for (i = 0; i < UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |                                                   ^~
    char_item.cpp:580:2: error: expected unqualified-id before 'for'
      580 |  for (i = 0; i < STONE_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |  ^~~
    char_item.cpp:580:14: error: 'i' does not name a type
      580 |  for (i = 0; i < STONE_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |              ^
    char_item.cpp:580:43: error: expected unqualified-id before '++' token
      580 |  for (i = 0; i < STONE_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |                                           ^~
    char_item.cpp:592:2: error: expected unqualified-id before 'for'
      592 |  for (i = 0; i < BOX_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |  ^~~
    char_item.cpp:592:14: error: 'i' does not name a type
      592 |  for (i = 0; i < BOX_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |              ^
    char_item.cpp:592:41: error: expected unqualified-id before '++' token
      592 |  for (i = 0; i < BOX_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |                                         ^~
    char_item.cpp:604:2: error: expected unqualified-id before 'for'
      604 |  for (i = 0; i < EFSUN_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |  ^~~
    char_item.cpp:604:14: error: 'i' does not name a type
      604 |  for (i = 0; i < EFSUN_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |              ^
    char_item.cpp:604:43: error: expected unqualified-id before '++' token
      604 |  for (i = 0; i < EFSUN_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |                                           ^~
    char_item.cpp:616:2: error: expected unqualified-id before 'for'
      616 |  for (i = 0; i < CICEK_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |  ^~~
    char_item.cpp:616:14: error: 'i' does not name a type
      616 |  for (i = 0; i < CICEK_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |              ^
    char_item.cpp:616:43: error: expected unqualified-id before '++' token
      616 |  for (i = 0; i < CICEK_INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
          |                                           ^~
    char_item.cpp: In member function 'bool CHARACTER::IsEmptyItemGrid(TItemPos, BYTE, int) const':
    char_item.cpp:673:25: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      673 |     if (m_pointsInstant.bItemGrid[bCell] == (UINT)iExceptionCell)
          |                         ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:691:27: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      691 |       if (m_pointsInstant.bItemGrid[p])
          |                           ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:692:28: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      692 |        if (m_pointsInstant.bItemGrid[p] != iExceptionCell)
          |                            ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:708:25: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      708 |     if (m_pointsInstant.bItemGrid[bCell] == (UINT)iExceptionCell)
          |                         ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:726:27: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      726 |       if (m_pointsInstant.bItemGrid[p])
          |                           ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:727:28: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      727 |        if (m_pointsInstant.bItemGrid[p] != iExceptionCell)
          |                            ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:743:25: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      743 |     if (m_pointsInstant.bItemGrid[bCell] == (UINT)iExceptionCell)
          |                         ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:761:27: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      761 |       if (m_pointsInstant.bItemGrid[p])
          |                           ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:762:28: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      762 |        if (m_pointsInstant.bItemGrid[p] != iExceptionCell)
          |                            ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:778:25: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      778 |     if (m_pointsInstant.bItemGrid[bCell] == (UINT)iExceptionCell)
          |                         ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:796:27: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      796 |       if (m_pointsInstant.bItemGrid[p])
          |                           ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:797:28: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      797 |        if (m_pointsInstant.bItemGrid[p] != iExceptionCell)
          |                            ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:813:25: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      813 |     if (m_pointsInstant.bItemGrid[bCell] == (UINT)iExceptionCell)
          |                         ^~~~~~~~~
    compiling cmd_emotion.cpp
    char_item.cpp:831:27: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      831 |       if (m_pointsInstant.bItemGrid[p])
          |                           ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:832:28: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      832 |        if (m_pointsInstant.bItemGrid[p] != iExceptionCell)
          |                            ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:848:25: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      848 |     if (m_pointsInstant.bItemGrid[bCell] == (UINT)iExceptionCell)
          |                         ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:866:27: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      866 |       if (m_pointsInstant.bItemGrid[p])
          |                           ^~~~~~~~~
    char_item.cpp:867:28: error: 'const CHARACTER_POINT_INSTANT' {aka 'const struct character_point_instant'} has no member named 'bItemGrid'
      867 |        if (m_pointsInstant.bItemGrid[p] != iExceptionCell)
          |
  • Mesaje: 7
  • Reacții: 117
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Regat: Jinno
  • Medalii

    + when you buy from shops auto stack items:

    Conținut: Ascuns
    Reacționează ❤️ la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.
  • Mesaje: 1
  • Reacții: 2
  • Mesaje utile: 0
  • Medalii

    oioioi
  • Mesaje: 1
  • Reacții: 1
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Pierd vremea ^.^
  • Server: Metin2
  • Regat: Chunjo
  • Medalii


    How can I solve this?
  • Mesaje: 22
  • Reacții: 39
  • Mesaje utile: 0
  • Status: Learning in progress...
  • Regat: Jinno
  • Medalii

    Vanille scrie: Nu funcționează pentru mine, pot trece de la inventarul special la inventarul normal, dar nu funcționează de la inventarul normal la inventarul special.

    EDIT :

    def SelectEmptySlot et def SelectItemSlot :



    if player.SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY == attachedSlotType:



    To :

    if player.SLOT_TYPE_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY == attachedSlotType or\
    player.SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY == attachedSlotType:

    #Solved
    Am aceeasi problema dar cu modificarile mentionate de tine la mine nu merge... Sau probabil din toata lista de fix-uri am adaugat ceva gresit si face sa nu mearga...
  • Mesaje: 13
  • Reacții: 54
  • Mesaje utile: 1
  • Status: Pe aici X.X
  • Server: Metin2 RO
  • Regat: Jinno
  • [ID Discord]
  • Contact:

    Medalii

    Mesaj de kinglex_ »

    Ce bucuros eram eu ca am vazut numele fisierelor in romana... pana cand am deschis fisierele :)))))
    Aseara nu am reusit sa instalez altul, incerc acum pe asta sper sa inteleg mai bune turca asta, decat cealalta =)) =))
    See full signature

    📢 Resurse Metin2 Premium!

    Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.

    Vezi resursele Cumpără premium
    Premium
    Premium
    Anunț
    Scrie răspuns

    Creează-ți un cont sau autentifică-te pentru a participa la discuție

    Trebuie să fii membru pentru a răspunde

    Creează-ți un cont

    Membrii pot crea subiecte noi și pot descărca resurse Metin2 Gratuit!


    Te poți înregistra sau conecta rapid utilizând contul tău de Discord, Github sau Google.

    Înregistrare

    Autentifică-te

    Înapoi la “Sisteme Metin2”

    Informații

    Utilizatori ce navighează pe acest forum: Nomad, TenZ, Vanille și 11 vizitatori

    Discord ID copiat: