Standard, daca ai grad negativ pe joc: (Agresiv, Răutăcios, Crud, etc.) itemele vor pica pe jos daca mori.
In functie de cat de negativ e gradul, sansa de a-ti pica un item creste. (ex. Daca esti Crud, sansa e 100%/80% depinde de server)
Modificarea de mai jos elimina acest lucru, astfel chiar daca esti Crud - itemele nu vor pica daca esti omorat de un alt player / mob.
*Poze / Video:
*Link download / Code:
Mergem in char_battle.cpp si cautam:
Code:
TItemDropPenalty aItemDropPenalty_kor[9] =
{
{ 0, 0, 0, 0 },
{ 0, 0, 0, 0 },
{ 0, 0, 0, 0 },
{ 0, 0, 0, 0 },
{ 0, 0, 0, 0 },
{ 25, 1, 5, 1 },
{ 50, 2, 10, 1 },
{ 75, 4, 15, 1 },
{ 100, 8, 20, 1 },
};

la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

