Aici aveti sistemul Affect Renewall V2 a lui dracarys.

*Poze / Video (obligatoriu):
*Link download:
Conținut: Ascuns
Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.
Mai jos aveti 2 FIX-uri pe care sa le faceti dupa ce ati instalat sistemul:
FIX #1:
Cauta:
Mai jos vei gasi:
Adauga:
Code:
def UpdateDescription(self):
Mai jos vei gasi:
Code:
if self.endTime > 0:
leftTime = localeInfo.SecondToDHM(self.endTime - app.GetGlobalTimeStamp())
Adauga:
Conținut: Ascuns
Motiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.
FIX #2 - tooltip(Multumim @Eder )
The Issue:
The problem is that the new function replacing SetToolTipText is never actually called.
Basically, we used the same name for a setter (the older function), and that’s it. The text updates correctly, but nothing triggers it to be rendered.
I made a few small changes to better understand where the issue was.
Instead of adding this (as it is in the original post):
Conținut: AscunsMotiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.
Replace it with this:
Conținut: AscunsMotiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.
What’s happening here?
We are still setting the tooltip text, but now we tell SetToolTip not to receive anything because, in theory, we already have the "text" variable set by another function.
So how do we render it?
Easy!
Find this function within the same class:
Conținut: AscunsMotiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.
Right below it, you’ll find OnMouseOverIn.
Modify it like this:
Conținut: AscunsMotiv: Trebuie să reacționezi la mesaj pentru a vedea conținutul.
What's happening here?
Basically, when we hover over the affect icon, it checks if the tooltip is initialized and then calls SetToolTip(). This function, in turn, generates the text visually.