Acesta este un BUG destul de cunoscut pe toate serverele.
Elixirele (Elixirul soarelui/lunii) nu regenereaza la timp HP-ul. Chiar daca jucatorului incepe sa ii scada HP-ul, acesta nu este regenerat cand incepe sa scada ci dupa un anume timp.
Acest FIX va rezolva acest lucru si va regenera HP-ul de indata ce viata playerului incepe sa scada!
*Poze / Video:
*Link download / Code:
Adaugam in service.h:
Code:
#define WJ_ENABLE_AUTO_POTION_OPTIMIZATION
Code:
case POINT_HP:
{
if (IsDead() || IsStun())
return;
int prev_hp = GetHP();
amount = MIN(GetMaxHP() - GetHP(), amount);
SetHP(GetHP() + amount);
val = GetHP();
BroadcastTargetPacket();
if (GetParty() && IsPC() && val != prev_hp)
GetParty()->SendPartyInfoOneToAll(this);
Mai jos gasim:
Code:
amount = MIN(GetMaxSP() - GetSP(), amount);
SetSP(GetSP() + amount);
val = GetSP();