Atunci cand schimbi bonusurile pe un item se trimit foarte multe pachete inutile, vom modifica acest lucru - astfel experienta cu bonusatul itemelor va fi mult mai ok!
Bonusurile se vor schimba mult mai smooth, astfel vei putea distinge bonusurile.
Va voi lasa un before and after ca sa vedeti despre ce este vorba.
*Poze / Video:
Inainte:
![[FIX] Schimba bonus cu switchbot (Smooth) - Mesaj 1 - Imagine 1 [FIX] Schimba bonus cu switchbot (Smooth) - Mesaj 1 - Imagine 1](https://i.imgur.com/r4Gabcc.gif)
Dupa FIX:
![[FIX] Schimba bonus cu switchbot (Smooth) - Mesaj 1 - Imagine 2 [FIX] Schimba bonus cu switchbot (Smooth) - Mesaj 1 - Imagine 2](https://i.imgur.com/NRmrhaL.gif)
Deschidem item.cpp si cautam:
Code:
CItem::CItem(DWORD dwVnum)
: m_dwVnum(dwVnum), m_bWindow(0), m_dwID(0), m_bEquipped(false), m_dwVID(0), m_wCell(0), m_dwCount(0), m_lFlag(0), m_dwLastOwnerPID(0),
m_bExchanging(false), m_pkDestroyEvent(NULL), m_pkUniqueExpireEvent(NULL), m_pkTimerBasedOnWearExpireEvent(NULL), m_pkRealTimeExpireEvent(NULL),
m_pkExpireEvent(NULL),
m_pkAccessorySocketExpireEvent(NULL), m_pkOwnershipEvent(NULL), m_dwOwnershipPID(0), m_bSkipSave(false), m_isLocked(false),
m_dwMaskVnum(0), m_dwSIGVnum (0)
{
memset( &m_alSockets, 0, sizeof(m_alSockets) );
memset( &m_aAttr, 0, sizeof(m_aAttr) );
}Cautam:
Code:
m_bSkipSave = false;Cautam:
Code:
if (!m_pOwner || !m_pOwner->GetDesc())
return;Deschidem item.h si cautam:
Code:
DWORD GetSIGVnum() const
{
return m_dwSIGVnum;
}Deschidem item_attribute.cpp si cautam functia "ChangeAttribute", iar aici cautam:
Code:
int iAttributeCount = GetAttributeCount();Tot in functia asta cautam:
Code:
for (int i = GetAttributeCount(); i < iAttributeCount; ++i)
{
if (aiChangeProb == NULL)
{
PutAttribute(tmpChangeProb);
}
else
{
PutAttribute(aiChangeProb);
}
}Cam atat, acum bonusurile se vor chimba mult mai usor si smooth + nu se vor mai trimite atatea pachete inutile.


la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.

