1. Descarcati "NVIDIA Texture Tools Exporter Plugin" pentru Photoshop:
https://developer.nvidia.com/texture-tools-exporter
2. In Photoshop deschideti textura item-ului caruia vreti sa ii puneti specular.
Exemplu: ymir work/pc2/assassin/assassin_4-1.dds
Bifati asta - "Load Alpha as channel instead of Transparecny": 3. Mergeti la tabelu "Channels" din stanga - de langa "Layers".
Aici trebuie sa aveti un canal "Alpha" sau ceva de genu. Daca nu aveti, selectati canalul "Blue" si mergeti aici:
Aici, va trebui sa ne jucam cu "Blending".Bara de sus -> Image -> Calculation
De retinut: Ce este alb va avea specular, ce este negru nu va avea!
Deci, editam textura pana suntem multumiti - si stim ce parti din armura vor avea SPECULAR.
Dam OK.
4. In Channels, debifam tot inafara de canalul nou creat "Alpha 1".
Daca nu suntem multumiti cu partile unde sunt aplicate specular, putem lua "Eraser" - Radiera - si sa stergem manual noi unde nu vrem sa se aplice specular.
5. Dupa ce am terminat, debifam canalul "Alpha 1" si bifam din nou celalalte canale, salvam si cam asta e.
Acelasi principiu se aplica si la mount-uri / pet-uri / costume / etc.




