De ce nu se schimbă culoarea numelui breslei după ce urmez instrucțiunile, dar nu există jurnale 0? Cum pot găsi cauza?
*Resursă folosită (sistem/funcție/modificare):
Code:
INSTRUCȚIUNI: COLORAREA NUMELOR BRESLELOR ÎN FUNCȚIE DE NIVEL (LEVEL)
========================================
📁 PARTEA SERVERULUI
🔧 1. Fișier: char.cpp
Caută funcția:
void CHARACTER::SendGuildName(CGuild* pGuild)
Înlocuiește tot cu:
void CHARACTER::SendGuildName(CGuild* pGuild) {
if (NULL == pGuild) return;
DESC *desc = GetDesc();
if (NULL == desc) return;
if (m_known_guild.find(pGuild->GetID()) != m_known_guild.end()) return;
m_known_guild.insert(pGuild->GetID());
TPacketGCGuildName pack;
memset(&pack, 0x00, sizeof(pack));
pack.header = HEADER_GC_GUILD;
pack.subheader = GUILD_SUBHEADER_GC_GUILD_NAME;
pack.size = sizeof(TPacketGCGuildName);
pack.guildID = pGuild->GetID();
memcpy(pack.guildName, pGuild->GetName(), GUILD_NAME_MAX_LEN);
pack.guildLevel = pGuild->GetLevel();
desc->Packet(&pack, sizeof(pack));
}
🔧 2. Fișier: packet.h
Caută structura:
typedef struct packet_guild_name_t
Înlocuiește cu:
typedef struct packet_guild_name_t {
BYTE header;
WORD size;
BYTE subheader;
DWORD guildID;
char guildName[GUILD_NAME_MAX_LEN];
int guildLevel;
} TPacketGCGuildName;
========================================
🖥️ PARTEA CLIENTULUI (UserInterface)
🔧 3. Fișier: PythonGuild.h
Caută:
typedef std::map<DWORD, std::string> TGuildNameMap;
Înlocuiește cu:
struct GuildNameLevel {
std::string name;
int level;
};
typedef std::map<DWORD, GuildNameLevel> TGuildNameMap;
🔧 4. Fișier: PythonGuild.cpp
Caută:
void CPythonGuild::RegisterGuildName(DWORD dwID, const char * c_szName)
Înlocuiește cu:
void CPythonGuild::RegisterGuildName(DWORD dwID, const char * c_szName, int level) {
GuildNameLevel gnl;
gnl.name = std::string(c_szName);
gnl.level = level;
m_GuildNameMap.insert(make_pair(dwID, gnl));
}
🔧 5. Înlocuiește funcția: CPythonGuild::GetGuildName
Înlocuiește întreaga funcție cu:
bool CPythonGuild::GetGuildName(DWORD dwID, std::string * pstrGuildName)
{
if (m_GuildNameMap.end() == m_GuildNameMap.find(dwID))
return false;
int level = m_GuildNameMap[dwID].level;
std::string guildColor;
switch(level) {
case 1: guildColor = "|cffFFFFFF"; break;
case 2: guildColor = "|cffFFFF7F"; break;
case 3: guildColor = "|cffE1E100"; break;
case 4: guildColor = "|cffCCFF00"; break;
case 5: guildColor = "|cff99FF00"; break;
case 6: guildColor = "|cff66FF00"; break;
case 7: guildColor = "|cff00FF00"; break;
case 8: guildColor = "|cff00E940"; break;
case 9: guildColor = "|cff00D200"; break;
case 10: guildColor = "|cff00C57A"; break;
case 11: guildColor = "|cff00B999"; break;
case 12: guildColor = "|cff00A8B6"; break;
case 13: guildColor = "|cff0099D0"; break;
case 14: guildColor = "|cff2897F1"; break;
case 15: guildColor = "|cff329DFF"; break;
case 16: guildColor = "|cff689AFF"; break;
case 17: guildColor = "|cff819EFF"; break;
case 18: guildColor = "|cff9788FF"; break;
case 19: guildColor = "|cffB07EFF"; break;
case 20: guildColor = "|cffC874FF"; break;
case 21: guildColor = "|cffD978FF"; break;
case 22: guildColor = "|cffD8A6F7"; break;
case 23: guildColor = "|cffE9C9FF"; break;
case 24: guildColor = "|cffFFBDF0"; break;
case 25: guildColor = "|cffFF91CA"; break;
case 26: guildColor = "|cffFF6B94"; break;
case 27: guildColor = "|cffFF5C8A"; break;
case 28: guildColor = "|cffFF456D"; break;
case 29: guildColor = "|cffFF4545"; break;
case 30: guildColor = "|cffFF2121"; break;
default: guildColor = ""; break;
}
#ifdef ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD
if (level == 1) {
*pstrGuildName = guildColor + ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_VALUE1 + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r";
}
else if (level == 2) {
*pstrGuildName = guildColor + ENABLE_SHOW_LIDER_AND_GENERAL_GUILD_VALUE2 + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r";
}
else {
*pstrGuildName = guildColor + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r";
}
#else
*pstrGuildName = guildColor + m_GuildNameMap[dwID].name + "|r";
#endif
return true;
}
🔧 6. Fișier: PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp
Caută:
case GUILD_SUBHEADER_GC_GUILD_NAME:
Înlocuiește tot blocul case cu:
case GUILD_SUBHEADER_GC_GUILD_NAME:
{
DWORD dwID;
char szGuildName[GUILD_NAME_MAX_LEN + 1];
int guildLevel;
int iPacketSize = int(GuildPacket.size) - sizeof(GuildPacket);
int nItemSize = sizeof(dwID) + GUILD_NAME_MAX_LEN + sizeof(guildLevel);
assert(iPacketSize % nItemSize == 0 && "GUILD_SUBHEADER_GC_GUILD_NAME");
for (; iPacketSize > 0;) {
if (!Recv(sizeof(dwID), &dwID))
return false;
if (!Recv(GUILD_NAME_MAX_LEN, &szGuildName))
return false;
if (!Recv(sizeof(guildLevel), &guildLevel))
return false;
szGuildName[GUILD_NAME_MAX_LEN] = 0;
CPythonGuild::Instance().RegisterGuildName(dwID, szGuildName, guildLevel);
iPacketSize -= nItemSize;
}
}*Fișier(e) cu problema (link pastebin / code): Lipsa
*Poze / Video: Imaginea arată o breaslă de nivel 30, deci culoarea ar trebui să fie ceva de genul "cffFF2121"



