Contact:
Salutare, eu sunt Adelinos si dimineata la kafea si tigare bag C++ cu gem de Python de mai bine de 5 ani.
Am lucrat 3.5 years la un dintre cele mai mari companii de Antivirus ca C++ Software Developer & Security Researcher at AntiMalware Lab full-time. Pe langa acest job, mi-am creat si propriul joc de la 0 in OpenGL cu C++20 + diverite alte framework-uri(este repo-ul pe git) si am activat in aria de development pentru diverse proiecte in Metin2. In prezent lucrez la propriul meu joc in UnrealEngine - nu Unity(pentru cunoscatori). Las si link GitHub/YouTube mai jos pentru mai multe din ce-am mai facut si ce fac(unele din proiectele mele sunt private din pacate, pot sa le prezint la cerere).
Legat de metin2:
[+]: Trecut sursa Server-Client pe 64biti, optimizat, readaugat librarii de sunet, improvement la boost library, scapat de multe librarii out-of-support, created CMake fast project, improvement general architecture, etc(va dati seama ca aici posibilitatile sunt nelimitate, si da, ruleaza mai fast, si nu o zic doar eu, ci si ASM-ul e generat mai bine).
[+]: Am rescris si fixat complet sistemul de mount zburator, probabil cel mai solid existent (confirmat de clienti, nu doar proprie părere)
[+]: Reparat tot felul de vulnerabilitati in sursa server
[+]: Am creat un nou system GodSystem, nu pot da multe detalii pentru ca face parte dintr-un server ce e in development si am fost rugat sa nu dau prea mult info.
[+]: Incarcare foarte rapida client Metin2 prin adaugare multithreading pe unele parti, mutate anumite downside-uri pe alte thread-uri si lasat un singur fir principal care doar face gamelogic.
As prefera foarte mult proiecte cat mai serioase si ambitioase, si parteneriate pe termen lung. Ce mi-ar placea foarte mult, si putem face cap-coada(pot lucra si full-time la asta) ar fi refractor complet la asset/loading pipeline din Metin2 si anume:
[~]: Eliminare Granny si trecere pe FBX / glTF 2.0(PBR-ready), similar cum fac baietanii de prin UnrealEngine sau motoare de jocuri mai moderne
[~]: Skeletal animation pe pipeline nou (retargeting, blending curat, etc), cu export cu formatele vechi ca sa nu iasa o zeama cu tocmagi de toate zilele.
Ce-am zis e doar un exemplu iar posibilitatile sunt nelimitate. Sunt sunt o multime de alte lucruri ce pot fi facute si pe partea de server, de la netcode corect, packet synchronization, optimizari serioase pe CPU/cache(este cu galeata), task scheduling modern, etc.
Sunt deschis la tot felul de idei, nu am nimic impotriva(ba chiar din contra).
Tehnologii folosite:
[Languages]: C, C++, Python, Bash, Lua
[C++ Standard]: C++17/c++20
[Graphics/GameDev]: OpenGL, Vulkan(uneori), Unreal Engine C++
[BuildSystem]: Cmake, Ninja
[LowLevel]: multithreading, lock-free structures, data-structures, memory management, profiling CPU/cache, asm awareness
[Reverse/Debug]: IDA, Ghidra, WinDbg, x64dbg, clang sanitizer suites
[Networking]: sockets, TCP/UDP, packet sync, custom protocols, server-client arch
[Security]: exploit research, anti-crash, anti-exploit
[Tools/Versioning]: Git, GitHub Actions, CI/CD basics
[OS]: Linux & Windows
Va astept cu drag la discutii.
EN:
Hey, I'm Adelinos. Morning routine: coffee, cigarette, and stuffing C++ with Python jam down my throat for 5+ years.
I worked 3.5 years at one of the biggest antivirus companies as a C++ Software Developer & Security Researcher in the AntiMalware Lab (full-time). Besides that, I built my own game from scratch in OpenGL + C++20 and several other frameworks. Currently working on my own game in Unreal Engine — not Unity (for those who actually know why that matters).
GitHub / YouTube links below (big projects are private, can demo on request).
Metin2 experience:
[+]: Fully ported Server + Client to 64-bit, performance improvements, sound libs re-added, boost upgrade, removed outdated libraries, created fast CMake setup, cleaned architecture — and yes, it runs faster (ASM says so, not my ego)
[+]: Fully rewritten & fixed flying mount system — probably the most solid one around (confirmed by clients, not a self-love speech)
[+]: Fixed various vulnerabilities in the server source
[+]: Built a new GodSystem (private details, tied to ongoing server project)
[+]: Very fast client loading — multithreading where needed, moved overhead off main thread, left main thread clean for actual game logic
What I’m looking for:
Serious and ambitious projects, long-term partnerships. Not patched-together kiddie servers.
What I'd love to build (and yes, can do it end-to-end, full-time if necessary):
Complete asset/loading pipeline refactor for Metin2:
[~]: Remove Granny and move to FBX / glTF 2.0 (PBR-ready), similar to Unreal or any sane modern engine
[~]: New skeletal animation pipeline (retargeting, proper blending, etc.) with converters so old assets don’t turn into spaghetti polygons
And that's just a taste — the possibilities are endless. There's a ton to do on the server side too: proper netcode, packet synchronization, actual performance work (cache aware, modern CPU design, not caveman loops), proper task scheduling, etc.
I'm open to ideas — serious ones. If you’re looking for premium work, not patched garbage, we should talk.
Waiting to chat.
Contacts:
GitHub: https://github.com/Adelin0s
YouTube: https://www.youtube.com/@Adevlinos
Discord: adelinos
Am lucrat 3.5 years la un dintre cele mai mari companii de Antivirus ca C++ Software Developer & Security Researcher at AntiMalware Lab full-time. Pe langa acest job, mi-am creat si propriul joc de la 0 in OpenGL cu C++20 + diverite alte framework-uri(este repo-ul pe git) si am activat in aria de development pentru diverse proiecte in Metin2. In prezent lucrez la propriul meu joc in UnrealEngine - nu Unity(pentru cunoscatori). Las si link GitHub/YouTube mai jos pentru mai multe din ce-am mai facut si ce fac(unele din proiectele mele sunt private din pacate, pot sa le prezint la cerere).
Legat de metin2:
[+]: Trecut sursa Server-Client pe 64biti, optimizat, readaugat librarii de sunet, improvement la boost library, scapat de multe librarii out-of-support, created CMake fast project, improvement general architecture, etc(va dati seama ca aici posibilitatile sunt nelimitate, si da, ruleaza mai fast, si nu o zic doar eu, ci si ASM-ul e generat mai bine).
[+]: Am rescris si fixat complet sistemul de mount zburator, probabil cel mai solid existent (confirmat de clienti, nu doar proprie părere)
[+]: Reparat tot felul de vulnerabilitati in sursa server
[+]: Am creat un nou system GodSystem, nu pot da multe detalii pentru ca face parte dintr-un server ce e in development si am fost rugat sa nu dau prea mult info.
[+]: Incarcare foarte rapida client Metin2 prin adaugare multithreading pe unele parti, mutate anumite downside-uri pe alte thread-uri si lasat un singur fir principal care doar face gamelogic.
As prefera foarte mult proiecte cat mai serioase si ambitioase, si parteneriate pe termen lung. Ce mi-ar placea foarte mult, si putem face cap-coada(pot lucra si full-time la asta) ar fi refractor complet la asset/loading pipeline din Metin2 si anume:
[~]: Eliminare Granny si trecere pe FBX / glTF 2.0(PBR-ready), similar cum fac baietanii de prin UnrealEngine sau motoare de jocuri mai moderne
[~]: Skeletal animation pe pipeline nou (retargeting, blending curat, etc), cu export cu formatele vechi ca sa nu iasa o zeama cu tocmagi de toate zilele.
Ce-am zis e doar un exemplu iar posibilitatile sunt nelimitate. Sunt sunt o multime de alte lucruri ce pot fi facute si pe partea de server, de la netcode corect, packet synchronization, optimizari serioase pe CPU/cache(este cu galeata), task scheduling modern, etc.
Sunt deschis la tot felul de idei, nu am nimic impotriva(ba chiar din contra).
Tehnologii folosite:
[Languages]: C, C++, Python, Bash, Lua
[C++ Standard]: C++17/c++20
[Graphics/GameDev]: OpenGL, Vulkan(uneori), Unreal Engine C++
[BuildSystem]: Cmake, Ninja
[LowLevel]: multithreading, lock-free structures, data-structures, memory management, profiling CPU/cache, asm awareness
[Reverse/Debug]: IDA, Ghidra, WinDbg, x64dbg, clang sanitizer suites
[Networking]: sockets, TCP/UDP, packet sync, custom protocols, server-client arch
[Security]: exploit research, anti-crash, anti-exploit
[Tools/Versioning]: Git, GitHub Actions, CI/CD basics
[OS]: Linux & Windows
Va astept cu drag la discutii.
EN:
Hey, I'm Adelinos. Morning routine: coffee, cigarette, and stuffing C++ with Python jam down my throat for 5+ years.
I worked 3.5 years at one of the biggest antivirus companies as a C++ Software Developer & Security Researcher in the AntiMalware Lab (full-time). Besides that, I built my own game from scratch in OpenGL + C++20 and several other frameworks. Currently working on my own game in Unreal Engine — not Unity (for those who actually know why that matters).
GitHub / YouTube links below (big projects are private, can demo on request).
Metin2 experience:
[+]: Fully ported Server + Client to 64-bit, performance improvements, sound libs re-added, boost upgrade, removed outdated libraries, created fast CMake setup, cleaned architecture — and yes, it runs faster (ASM says so, not my ego)
[+]: Fully rewritten & fixed flying mount system — probably the most solid one around (confirmed by clients, not a self-love speech)
[+]: Fixed various vulnerabilities in the server source
[+]: Built a new GodSystem (private details, tied to ongoing server project)
[+]: Very fast client loading — multithreading where needed, moved overhead off main thread, left main thread clean for actual game logic
What I’m looking for:
Serious and ambitious projects, long-term partnerships. Not patched-together kiddie servers.
What I'd love to build (and yes, can do it end-to-end, full-time if necessary):
Complete asset/loading pipeline refactor for Metin2:
[~]: Remove Granny and move to FBX / glTF 2.0 (PBR-ready), similar to Unreal or any sane modern engine
[~]: New skeletal animation pipeline (retargeting, proper blending, etc.) with converters so old assets don’t turn into spaghetti polygons
And that's just a taste — the possibilities are endless. There's a ton to do on the server side too: proper netcode, packet synchronization, actual performance work (cache aware, modern CPU design, not caveman loops), proper task scheduling, etc.
I'm open to ideas — serious ones. If you’re looking for premium work, not patched garbage, we should talk.
Waiting to chat.
Contacts:
GitHub: https://github.com/Adelin0s
YouTube: https://www.youtube.com/@Adevlinos
Discord: adelinos
Ultima oară modificat 08 Noi 2025, 08:36 de către adelinos, modificat de 3 ori în total.
🔥 Hai pe Discord! - Chat activ și support direct
Te așteptăm și pe serverul de Discord - aici ne-am strâns toată comunitatea de Metin2 din România.
Alătură-te acum!1300+ de membri activi!
Roboțelu'
Anunț
Salut, cum putem sa te concatam? Sau nu pferi servicii decat pentru anumiti clienti? Nu ai lasat date de contact in subiect, discordul din profil nu functioneaza
Contact:
Salut, pare ca am uitat sa pun discord-ul. Am facut update acum. Merci.
Discord: adelinos
Discord: adelinos
📢 Resurse Metin2 Premium!
Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.
Vezi resursele Cumpără premium
Premium
Anunț
Creează-ți un cont sau autentifică-te pentru a participa la discuție
Trebuie să fii membru pentru a răspunde
Creează-ți un cont
Membrii pot crea subiecte noi și pot descărca resurse Metin2 Gratuit!
Te poți înregistra sau conecta rapid utilizând contul tău de Discord, Github sau Google.
Autentifică-te
-
Subiecte similare
-
de Vaynz » » în Portofolii15Răspunsuri1120Vizualizăride Vaynz
-
de Dragos » » în Portofolii0Răspunsuri395Vizualizăride Dragos
-
de GreposX » » în Caut - Plătesc0Răspunsuri236Vizualizăride GreposX
-
de xarazel » » în Portofolii0Răspunsuri449Vizualizăride xarazel
-
0Răspunsuri152Vizualizăride araneta_adv
-
Informații
Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Discord ID copiat:

